۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85054845
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دومین جشنواره گاز و رسانه کردستان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

سنندج- ایرنا- اختتامیه دومین جشنواره گاز و رسانه کردستان روز یکشنبه با معرفی نفرات برتر در هر بخش، به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هیات داوران در بخش گزارش، رتبه اول مشترک، تندیس جشنواره و لوح تقدیر را به کلثوم مومنی از خبرگزاری ایرنا و شیرین مرادی از خبرگزاری فارس اهدا کردند، رتبه دوم مشترک به سروش حبیبی از خبرگزاری کردپرس و فاطمه ملایی از هفته نامه سیروان رسید و رتبه سوم هم به یحیی صمدی از هفته نامه‌ ئاوات اختصاص یافت.

در بخش خبر، هیات داوران، هژیر الله مرادی از روزنامه روژان را حائز رتبه اول دانست، رتبه دوم به عدالت ناصری از خبرگزاری شبستان اهدا شد و رتبه سوم به زهره نادری مقدم از نشریه خبر کردستان رسید.

همچنین در بخش مصاحبه، براساس رای هیات داوران، نشمین نوشادی از هفته نامه گوران، حائز رتبه اول شناخته شد، هیوا محمدپور از سایت بارانی نیوز رتبه دوم را بدست آورد و وریا کرمی از خبرگزاری ایرنا و فرانک کیانپور از ایسنا، سوم مشترک شدند.

در بخش عکس، هیات داوران رتبه اول را به بختیار صمدی از خبرگزاری فارس و رتبه دوم را به سیدمصلح پیرخصرانیان از ایرنا اهدا کرد و رتبه سوم مشترک نیز به کیوان فیروزه‌ای از خبرگزاری تسنیم و هژیر الله مرادی از خبرگزاری کردپرس رسید.

در بخش فیلم هم میترا محمدی از واحد خبر صدا و سیما حائز رتبه اول شد و رتبه دوم و سوم به ترتیب به شاهین فرهاد از واحد خبر صدا و سیما و صبا سیجانی از شبکه سحر رسید.

طبق رای هیات داوران، در بخش ویژه فیلم، بهنام امیری، دلنیا محمدی و مرتضی یوسفی هر سه از واحد خبر صدا و سیما، به ترتیب رتبه های اول، دوم و سوم را از آن خود کردند.

در بخش ویژه مکتوب هم عدالت ناصری از خبزگراری شبستان رتبه اول را به خود اختصاص داد، عادل خلیلیان از کردستان ورزشی و سارا فیضی از عصر رسانه، به ترتیب حائز رتبه دوم و سوم شدند.

در این آیین از هیات داوران متشکل از مسعود احمدی، شیروان یاری، مسعود مرادسلیمی و جمال سمساری مقدم، تقدیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha