۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۱۲
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85054881
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده پارلمان بلژیک خواستار تحریم رژیم اسرائیل شد

تهران - ایرنا - یکی از نمایندگان پارلمان بلژیک خواستار تحریم رژیم صهیونیستی به سبب ارتکاب جنایت علیه ملت فلسطین شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، سیمون موتکین در سخنانی در جلسه پارلمان بلژیک تاکید کرد که موضع این کشور و اتحادیه اروپا در قبال آنچه در سرزمین‌های اشغالی فلسطین رخ می‌دهد، به منزله دادن مجوز به رژیم صهیونیستی برای کشتن فلسطینی هاست.

وی افزود: حملات ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان اسرائیلی علیه فلسطینیان در جنین، حواره و نابلس بی‌وقفه ادامه دارد و سال ۲۰۲۳ تا این لحظه خونین‌ترین سال برای ملت فلسطین بوده است.

موتکین تاکید کرد: تمامی این جنایات در سایه روی کار آمدن تندروترین کابینه رژیم صهیونیستی اتفاق می‌افتد و کار به جایی رسیده که شهرک‌نشینان تندرو وزیر شده‌اند.

وی اضافه کرد: این افراد به صلاحیت‌هایی در رابطه با اراضی فلسطینی دست یافته‌اند و بدون هیچ تردیدی اعلام می‌کنند که به دنبال قتل و کشتار فلسطینیان هستند.

شهادت سه جوان فلسطینی

منابع فلسطینی گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز یکشنبه اعلام کرد که سه جوان فلسطینی را شنبه شب در درگیری در نزدیک چهار راه «جیت» در شهر نابلس به شهادت رسانده است.

نماینده پارلمان بلژیک خواستار تحریم رژیم اسرائیل شد

بر اساس این گزارش تیپ نیروهایی از تیپ «گولانی» ارتش رژیم صهیونیستی به سمت جوانان فلسطینی در نزدیک یک پست ایست و بازرسی خود در نزدیک شهرک صهیونیست‌نشین «کدومیم» در حوالی چهار راه جیت آتش گشودند که به شهادت سه نفر و بازداشت یک نفر دیگر منجر شد.

مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین از «محمد الشامی»، «عدی عثمان الشامی» و «محمد الدبیک» به عنوان شهدایی نام برد که امروز به دست نیروهای ارتش صهیونیستی در نابلس به شهادت رسیدند.

تیراندازی به سمت کشاورزان فلسطینی

مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین همچنین گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز به سمت کشاورزان فلسطینی در شمال نوار غزه تیراندازی کردند.

نماینده پارلمان بلژیک خواستار تحریم رژیم اسرائیل شد

منابع محلی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست اقدام به تیراندازی به سمت کشاورزان فلسطینی در منطقه «ابو صفیه» در شرق جبالیا و آن‌ها را وادار به ترک زمین‌های خود کردند.

بر اساس این گزارش در این تیراندازی به کسی آسیبی وارد شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha