۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۲۱
کد خبر: 85054935
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار تهران: پلیس محله تقویت شود

۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۲۱
کد خبر: 85054935
استاندار تهران: پلیس محله تقویت شود

شهرری - ایرنا - استاندار تهران با تاکید بر تقویت پلیس محله، گفت: فرمانداران ضمن اجرای این فرآیند در شهرستان‌ها؛ برای حفاظت از محلات طرح تهیه کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری روز یکشنبه در جلسه پیشگیری و مقابله با سرقت این استان با اشاره به اینکه سرقت علت‌های زیادی دارد، اظهار داشت: پرداختن به موضوع معلول بودن سرقت، اشتباه راهبردی است.

وی افزود: سرقت موضوع شبه امنیتی محسوب می شود که ممکن است منجر به موارد امنیتی شود و برای عبور از این مقوله نیاز به تقسیم کار و تحلیل داریم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: مدل‌سازی و الگوسازی اهمیت دارد، چراکه اصل ماهیت سرقت مشخص است به گونه ای که مالی از طریق تجاوز به عنف، زور و یا در خفا به سرقت می رود که باید از طریق مهندسی معکوس به اصل و علل آن پی ببریم.

وی ادامه داد: یکی از موارد مهم در مهندسی معکوس، درک رابطه عناصر سرقت است، در این زمینه شناسایی مال‌خرها، دلال‌ها و رابطین تاثیر دارد و همچنین بساط دست دوم فروشی‌ها نیز باید ساماندهی شود.

استاندار تهران با اشاره به لزوم کنترل مهاجرت به حاشیه شهرها، یادآور شد: باید برای جمعیت شناور طرح تهیه شود، همچنین شهرداری‌ها برای قانون تایید حفاظتی و امنیتی ساختمان‌ها نیز طرح تهیه و تدوین کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha