خدمات الکترونیک قضایی سیار در تهران راه‌اندازی شد

تهران - ایرنا - مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی گفت: خدمات الکترونیک قضایی سیار به‌منظور ایجاد، تقویت و توسعه‌ این نوع خدمات در تهران راه‌اندازی شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، حسن روحانی‌نیا در همایش تقویت و توسعه‌ی خدمات الکترونیک قضایی سیار در تهران، افزود: توسعه‌ خدمت‌رسانی الکترونیک از راهبردهای اصلی سند تحول و تعالی قوه قضاییه و آیین‌نامه جدید اجرایی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی است.

وی با اشاره به لزوم اجرای دقیق قوانین مرتبط با احیای حقوق عامه به‌ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان، افراد کم‌توان، معلولان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور، گفت: در ۲ سال اخیر، کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با اجرای طرح «مواسات» خدمات الکترونیک قضایی رایگان را در اختیار افراد تحت پوشش این ۲ نهاد قرار داده و در حال اجراست که با اجرای طرح خدمات الکترونیک قضایی سیار، این نوع خدمت‌رسانی توسعه می‌یابد.

روحانی‌نیا با تأکید بر اینکه ماهیت ذاتی کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به نحوی است که این کانون، به خودیِ خود یک دفتر خدمات سیار در سطح کشور محسوب می‌شود، افزود: در برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تعرفه خدمات الکترونیک قضایی سیار برای ارائه‌کنندگان این خدمت در نظر گرفته شده است و از اوایل سال این نوع خدمات توسط دفاتر خدمات الکترونیک قضایی استان تهران ارائه خواهد شد.

براساس این گزارش، کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با شعار «دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، از مردم برای مردم» در قالب ۱۲۰۰ دفتر با نیروهای متعهد و متخصص در سراسر کشور، در تحقق «قوه قضاییه هوشمند در تراز انقلاب اسلامی» در همکاری با مرکز آمار و فناوری اطلاعات دستگاه قضایی، همواره مشغولِ خدمت‌رسانی به عموم مردم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha