کرمانشاه مرجع کمیسیون عالی پزشکی بیمه نیروهای مسلح در غرب کشور شد

کرمانشاه_ایرنا_ دبیر کمیسیون عالی پزشکی نیروی زمینی سپاه کرمانشاه گفت: از این به بعد کرمانشاه مرکز تصمیم گیری در خصوص پرونده های پزشکی بیمه نیروهای مسلح پنج استان کرمانشاه، همدان، لرستان، ایلام و کردستان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر «علی ارجمندی» روز یکشنبه در حاشیه افتتاح کمیسیون عالی پزشکی در بهداری غرب در بیمارستان امام حسین (ع) کرمانشاه، بیان داشت: با افتتاح این کمیسیون چهار هزار پرونده پزشکی برای تصمیم گیری به کرمانشاه منتقل خواهد شد.

این متخصص و جراح چشم در خصوص ساختار کمیسیون پزشکی نیز توضیح داد: این کمیسیون شامل ۲ بخش بدوی و عالی است و تا پیش از این تصمیمات کمیسیون عالی در دانشگاه بقیة الله تهران گرفته می شد اما از این به بعد کرمانشاه نیز مرجع تصمیم گیرنده کمیسیون عالی خواهد بود.

وی افزود: در کمیسیون عالی موضوعاتی مانند معافیت، بازنشستگی پیش از موعد، ازکار افتادگی، عودت های بیمه، بیماری های صعب العلاج و هر آنچه که مربوط به نظام سطح بندی درمان نیروهای مسلح است، بررسی می شود.

دکتر ارجمندی در ادامه گفت: اعضای این کمیسیون را پزشکان متخصص در رشته های مختلف از جمله چشم، ارتوپدی، روانپزشکی و پزشک عمومی تشکیل می دهند و در صورت نیاز برخی تخصص ها نیز به عنوان مدعو برای شرکت در جلسات دعوت خواهند شد.

وی در خصوص آمار پرونده های ارجاع داده شده به کمیسیون عالی پزشکی نیز گفت: سالیانه سه تا چهارهزار پرونده از پنج استان به این کمیسیون ارجاع داده می شد و با انتقال آن به کرمانشاه احتمال افزایش پرونده ها نیز وجود دارد چرا که کرمانشاه مرکزیتی خواهد شد برای کمیسیون عالی بیمه نیروهای مسلح و دیگر فقط شامل نیروی زمینی سپاه نخواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha