۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۲۰
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85055048
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مصوبات سفر استانی دولت به گلستان در حال تحقق است
سفر ۱۳ اسفند سال ۱۴۰۱ آیت الله رییسی به گلستان

گنبدکاووس - ایرنا - مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان گفت: باگذشت یک سال از سفر سال قبل رییس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به این استان، اکنون شاهد به ثمر رسیدن مصوبات این سفر یکی پس از دیگری هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هادی احمدی عصر یکشنبه در مراسم معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار مینودشت و ۲ بخشداری مرکزی و کوهسارات این شهرستان افزود: اجرای پروژه پتروشیمی گلستان پس از ۱۸ سال که اردیبهشت سال آینده به‌صورت رسمی عملیات اجرایی آغاز خواهد شد، احیای خلیج گرگان که هم اکنون ۶۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اجرای طرح گردشگری آشوراده که از نوروز سال جدید شروع می‌شود، اجرایی کردن منطقه آزاد تجاری - صنعتی اینچه برون که بزودی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره آن انتخاب می‌شوند و تکمیل سد "نرماب چهل چای" که آب شرب ۵۵۰ هزار نفر از اهالی شرق استان را تامین می‌کند و اکنون بدنه آن تکمیل شده است، بخشی از مصوبات درحال اجرای سفر رییس جمهور است.

وی اضافه کرد: سفر پر خیر و برکت سفر رییس دولت سیزدهم در ۱۳ اسفند سال گذشته مصوبات دیگری هم در بخش‌های مختلف زیرساختی و آب و برق داشت که عملیات اجرایی بسیاری از آنها شروع شده و پیشرفت فیزیکی خوبی نیز دارند.

احمدی یادآور شد: مردم در ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ به آیت‌الله رییسی اعتماد کردند و انتظار آن‌ها هم رفع مسائل و مشکلات کشور در بخش‌های مختلف است که با کار و تلاش شبانه روزی دولت و کارگزاران آن اقدامات خوبی در جهت پاسخ به مطالبات مردم انجام شده و مشکلات یکی پس از دیگری رفع خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان همچنین خدمت صادقانه همراه با رضایت‌مندی مردم را راهبرد و اولویت نخست دولت سیزدهم و کارگزاران آن دانست و بیان کرد: همه مدیران دولت نیز با همین نگاه و راهبرد و نیز با سعه صدر و طهارت اقتصادی، تمرکز بر توان داخلی و احترام به مردم در جهت خدمت صادقانه به آنها گام بر می‌دارند.

وی گفت: با وجود همه سنگ اندازی‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی و عوامل نفوذی آنها طی ۴۴ سال گذشته انقلاب اسلامی به مسیر عزت و اقتدار خویش ادامه می‌دهد و مردم هوشیار و آگاه ایران نیز با وجود همه سختی‌ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی همچنان با وحدت و انسجام، وفادار به آرمان‌های اسلام، قرآن، امام راحل، شهیدان و مقام معظم رهبری هستند که نمونه اخیر آن را در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شاهد بودیم.

احمدی همچنین بابیان اینکه تاکنون ۹۰ درصد مدیران ستادی و دستگاه‌های اجرایی گلستان تغییر کردند و بقیه نیز حداکثر تا یک ماه آینده معرفی خواهند شد، افزود: مدیرانی که در راستای راهبرد دولت سیزدهم گام برندارند و یا نسبت به مردم سعه صدر نداشته و بدرفتاری کنند، جایی در این دولت نخواهند داشت.

مصوبات سفر استانی دولت به گلستان در حال تحقق است
به ترتیب از راست به چپ؛ معاون سیاسی، فرماندار و بخشداران مرکزی و کوهسارات مینودشت

فرماندار مینودشت هم در این جلسه، خدمت به مردم را عین ثواب دانست و گفت: مدیران در مدت مسولیت خود که بسیار کوتاه و زودگذر است باید از همه توان خود جهت خدمت صادقانه و بدون منت به مردم، تکریم و گره گشایی از کار آنها بهره ببرند.

محمدتقی قزل سفلی افزود: مردم انقلابی و ولایی ایران اسلامی و شهرستان مینودشت که با وجود همه سختی‌ها و مشکلاتی که دارند اما از نظام اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی حمایت و پشتیبانی می‌کنند، شایسته بهترین خدمات هستند.

وی اضافه کرد: مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی بایستی برابر شرح وظایف سازمانی که برعهده دارند، خدمت به مردم و توزیع عادلانه امکانات را بدون نگاه قومی و مذهبی و با حفظ وحدت و اتحاد مورد توجه قرار دهند.

قزل سفلی ادامه داد: در سایه وحدت و انسجام بین مردم ولایی و مدیران مینودشت، هیچ مشکل امنیتی یا اجتماعی (اغتشاش و حوادث دانش آموزی) در این شهرستان نداشتیم.

همچنین امام جمعه مینودشت هم در این مراسم با کوتاه و زودگذر دانستن مناصب و مسوولیت‌ها گفت: برای استقلال و اقتدار جمهوری اسلامی حدود ۳۰۰ هزار شهید و هزاران ایثارگر تقدیم شده تا به دشمنان اسلام و انقلاب اجازه دخالت یا تجاوز به خاک ایران را ندهیم.

حجت الاسلام رضا کشیری با اشاره به سخنانی از حضرت علی(ع) در نهج البلاغه، افزود: جمع آوری مالیات و تامین بودجه، آماده جهاد بودن با دشمنان با تقویت نیروی نظامی، اصلاح امور جامعه در بخش‌های مختلف و عمران و آبادانی کشور بدون تبعیض، چهار وظیفه اصلی کارگزاران نظام اسلامی است که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.

وی اضافه کرد: مردم فهیم و بزرگ ایران از بهترین مردمان جهان هستند که همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و هستند لذا خدمت به آنها و گره گشایی از مشکلاتشان از سوی مدیران باید بدون وقفه ادامه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم و با حکم استاندار گلستان، "فاطمه اسدالله پور" به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار مینودشت، "محمدرضا قره جانلو" به‌عنوان بخشدار مرکزی و "یعقوب حاجیلری" به‌عنوان بخشدار کوهسارات این شهرستان معرفی شدند.

شهرستان مینودشت با افزون بر ۸۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha