۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۲۱
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85055053
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار تشدید نظارت بر پیمانکاران پروژه ها شد

رشت - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اهمیت رصد مشکلات توسط مدیران خواستار تشدید نظارت‌های ویژه بر عملکرد پیمانکاران پروژه های عمرانی و توسعه ای استان شد و افزود: مدیران مسائل مربوط به آب و پسماند را مورد توجه قرار داده و برای حل مشکلات در این بخش‌ها تلاش کنند.

آیت‌الله رسول فلاحتی روزیکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان لنگرود با اشاره به اهمیت گره‌گشایی و برطرف کردن گرفتاری‌های مردم بر لزوم همگرایی و هماهنگی مدیران برای حل مشکلات تاکید کرد و گفت: مردم با ادارات مختلف در ارتباط هستند از این‌رو هم‌آوایی و هماهنگی بین مسئولان نقش مهمی در حل مشکلات دارد.

وی با بیان اینکه باید نظارت‌ها بر بازار تشدید شود تا مردم آسیب نبینند، اظهار کرد: دستگاه‌های نظارتی، نظارت‌ها را بر بازار را تشدید کنند و جلوی آسیب‌هایی که به مردم در این زمینه وارد می شود را بگیرند، مسئولان همچنین به موضوعات افزایش تولید، اشتغالزایی و مساله فرزندآوری و جمعیت را توجه خاص نشان دهند.

وی با اشاره به شاخصه‌های مدیران خوب تصریح کرد: یک مدیر میدانی باید بتواند به مدیران زیردست خود جرأت و قدرت ریسک‌پذیری دهد.
آیت‌الله فلاحتی تصریح کرد: شخصیت‌های بزرگ و برجسته‌ای در لنگرود زیسته‌اند و با توجه به تعداد شهدای منطقه و نقش‌آفرینی و حضور مردم در عرصه‌های مختلف، باید در خدمت به این مردم از هیچ کوششی دریغ نکرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha