۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۲۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85055057
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توسعه عدالت آموزشی از برنامه های دانشگاه پیام نور است

کاشان _ ایرنا _ رئیس دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان گفت: توسعه عدالت آموزشی به ویژه در مناطق محروم که جوانان امکان تحصیل در شهرهای خارج از محل سکونت خود را ندارند، از مهم ترین برنامه های این دانشگاه است.

به گزارش ایرنا، رضامختاری روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس سابق و جدید دانشگاه پیام نور مرکز اردستان افزود: جابجای در این دانشگاه، برای ایجاد پویایی و تحرک بیشتر، همراه با مدیریت جهادی خواهد بود و در این راستا با استفاده از ظرفیت مناسب موجود،افق روشنی برای این دانشگاه پیش بینی می شود.
رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان بیان کرد: در حال حاضر ۳۵ هزار دانشجو در ۳۰ واحد فعال این دانشگاه در استان اصفهان،مشغول به تحصیل هستند،دانشگاه پیام نور مرکز اردستان سال ۱۳۷۴ تاسیس شد و تا کنون حدود ۳هزار دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.
مختاری گفت: رسالت ما آموزش و توجه به مسایل اجتماعی جامعه است، هرچند از نظر اقتصادی دانشگاه ها، زیان ده می باشند ولی برای کمک به مناطق محروم به فعالیت خود ادامه می دهند.
وی اضافه کرد: باتمام مشکلات موجود ،کیفیت آموزشی در دانشگاه پیام نور مطلوب است و منابع درسی استاندارد آموزشی وجود دارد.
رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان بیان کرد:سرپرست جدید دانشگاه پیام نور اردستان، بومی منطقه است و انتظار داریم‌، با مدیریت جهادی و همکاری با همه اعضا کار را به خوبی پیش برده و برای افزایش رشته های مهارتی و آموزش های آزاد ،مناسب با مشکلات جوانان و منطقه تلاش کند.
مختاری گفت:برای فعال ماندن دانشگاه پیام نور مرکز اردستان، ایجاد وحدت و همدلی بین اساتید،کارکنان و دانشجویان برای پیشبرد اهداف دانشگاه ضرورت دارد.
افتخارمان این است که دوستدار دانش هستیم
امام جمعه اردستان هم در این آیین گفت: افتخارمی کنیم که در شهرستانی فرهنگی مسوولیت داریم و دوستدار دانش هستیم چرا که باید یا عالم بود،یا دوستدار علم که این خود ارزشمند است.
حجت الاسلام‌ حسن دهشیری افزود: حضور ما در این جمع برای گرامیداشت علم ودانایی است، چراکه‌ دانشمندان همیشه درجامعه ساری و جاری هستند و فراموش نخواهند شد.
در این آیین از خدمات هفت ساله محمد ابراهیم ایرج پور رییس سابق دانشگاه پیام نور مرکز اردستان تجلیل و حمیدرضا عامل به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه معرفی شد.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha