۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85055302
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجان زیرساخت‌های خوبی برای تیمداری در فوتبال دارد

زنجان - ایرنا - رییس هیات فوتبال استان زنجان گفت: فضا و زیرساخت‌های خوبی برای تیمداری استان در لیگ دسته یک یا ۲ فوتبال داریم و باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

نادر بلباسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حمایت های مسوولان برای تیمداری استان در فوتبال نقش اساسی دارد و نگرش مثبت مدیران به این موضوع قطعا چشم انداز بهتری را برای این رشته فراهم می کند.

این مسوول با تاکید بر اینکه خرید امتیاز یا انتقال یک تیم از دسته یک یا ۲ به زنجان در دستور کار مسوولان استان قرار دارد، گفت: موضوع مهم وجود حامی مالی است که ورود بخش خصوصی در این زمینه بسیاری از موانع را برطرف می کند.

وی گفت: ۱۹ اسفندماه سال جاری با اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ، مسابقه ۲ تیم خوشه طلایی ساوه و استقلال ملاثانی خوزستان از هفته بیست و پنجم لیگ دسته یک در زنجان برگزار شد که بعد از سالها علاقه مندان فوتبال را به ورزشگاه آورد.

این مسوول ورزشی افزود: درخواست هواداران این رشته ورزشی در استان، داشتن یک تیم در لیگ یک یا ۲ است چون باشگاه‌های فوتبال زنجان استعدادهای بسیار خوبی دارند ولی متأسفانه ویترین فوتبال در استان نداریم.

رییس هیات فوتبال استان زنجان گفت: انتظار داریم مسوولان متولی، اهالی فوتبال و رسانه ها بهتر و بیشتر از گذشته در کنار هیات فوتبال زنجان باشند تا در اقدامی همسو بتوان حامی مالی مناسب و مقتدری را برای این رشته جلب و جذب کرد.

وی، رسانه های گروهی را به عنوان یار اصلی فوتبال زنجان یاد کرد و گفت: فوتبال زنجان نیازمند وفاق و همدلی است تا بتواند برای جذب حامی مالی و تیمداری در لیگ های برتر کشور اقدام کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha