۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۲۳:۰۲
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85055368
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساپینتو: مقابل فولاد مستحق برد بودیم

۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۲۳:۰۲
کد خبر: 85055368
ساپینتو: مقابل فولاد مستحق برد بودیم

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فکر می‌کنم ما شایستگی برد در این دیدار را داشتیم و در هر ۲ نیمه نیز تیم بهتر زمین بودیم.

به گزارش ایرنا، ریکاردو ساپینتو یکشنبه شب پس از پیروزی مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار کرد: ابتدا باید بگویم‌ که مترجم بنده انسان بسیار خوبی است اما احساس می‌کنم مساله‌ای پیش‌ آمد که شما صحبت‌های او را درست متوجه نشدید و به همین خاطر من جریمه شدم، البته دلیل این کار را نمی دانم.

وی با بیان اینکه برخی رسانه‌ها با من و اطرافیانم رفتار جدی نداشتند، تصریح کرد: حدود ۹ ماه قبل که آمدم همیشه به اصحاب رسانه احترام گذاشته و رفتار دوستانه‌ای با آنها داشتم اما از برخی دوستان رسانه رفتار متقابل را ندیدم.

سرمربی تیم استقلال با اشاره به اینکه طی چند ماه گذشته هیچ صحبتی نکردم چون منتظر بهترین لحظه بودم، افزود: کادرفنی و بازیکنان تیم استقلال که هر روز با من کار می‌کنند، قهرمان و شجاع هستند اما ما تحت تاثیر یک سری مشکلات مالی خیلی سخت هستیم.

وی با بیان اینکه بهترین وقت است تا چیزهایی را بگویم چون تا ۲ ماه دیگر مسابقاتی را در لیگ برتر و جام حذفی داریم، تصریح کرد: چیزهای خیلی مهمی است که در تیم ما باید برطرف و حل شود، نمی‌خواهم بگویم مقصر چه کسی است اما از ماه های قبل شرایط خیلی سختی داشتیم.

ساپینتو یادآور شد: مدتی است که همه در مورد استراماچونی و پول او صحبت می‌کنند اما در مورد پول کادر فنی و بازیکنان حرفی زده نمی شود و خود من نیز در ۱۲ بازی اخیر پاداش نگرفتم و از طرف دیگر مطالبات بازیکنان را هم نداده اند.

وی افزود: ما گریه نمی‌کنیم که بگوییم مشکل داریم اما بعضی بازیکنان به خاطر مخارج‌ خود، ماشین‌هایشان را فروختند و در عین حال نیز کادر فنی، بازیکنان و افرادی که هر روز در کنار من تمرین می کنند برای موفقیت تیم از جان‌شان مایه می‌گذارند.

ساپینتو خاطرنشان کرد: همه باید برای موفقیت تیم تلاش کنند، من عاشق استقلال و هدایت این تیم هستم اما امیدوارم از ما حمایت بیشتری شود و هواداران ما نیز شاید در زندگی مشکلات مالی داشته باشند اما همیشه به صورت عالی در کنار تیم بوده و حمایت کردند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

وی افزود: در این فوتبال هر تیمی می‌تواند برنده باشد، با احترام به سایر تیم های حاضر، جنگ بزرگ تا پایان لیگ بین ما، سپاهان و پرسپولیس ادامه دارد.

وی با اشاره به تیم فولاد خوزستان، گفت: این تیم امشب بازی خوبی را از خود مقابل ما به نمایش گذاشت و من این تیم را خیلی دوست دارم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد برنامه ریزی فدراسیون فوتبال، افزود: کمی نگران هستم اما اگر بخواهم در مورد این موضوع صحبت کنم! می‌خواهم با خیال راحت حرف بزنم اما ممکن است سوءتفاهمی پیش بیاید، در کل مسایل زیادی در فوتبال ایران وجود دارد که باید بهتر شوند.

ساپینتو با بیان اینکه ایران و پرتغال در زمینه‌های زیادی به هم شباهت دارند، گفت: هر ۲ کشور استعدادها و بازیکنان مستعد زیادی دارند اما در کل فکر کنم فوتبال ایران می‌تواند در خیلی زمینه‌ها پیشرفت کند.

دیدار تیم های فولاد خوزستان و استقلال در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر ایران با برتری ۲ بر صفر استقلال به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha