۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۰:۰۶
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85055391
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اظهار نظر بازیکنان استقلال بعد از برد مقابل فولاد

اهواز - ایرنا - بازیکنان تیم فوتبال استقلال بعد از برد مقابل فولاد توضیحاتی در خصوص این بازی و آینده تیم شان ارائه دادند.

به گزارش ایرنا مهدی قائدی یکشنبه شب پس از برتری تیمش مقابل فولاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف ما قهرمانی است و باید در همه بازی ها بجنگیم‌ تا به این هدف برسیم.

وی در مورد جو ورزشگاه شهدای فولاد، بیان کرد: جو ورزشگاه فوق‌العاده بود. از هواداران دو تیم تشکر می کنم که با حضورشان به زیباتر شدن مسابقه کمک کردند. امیدوارم در بازی‌های بعدی باز هم بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم.

قائدی درمورد صعود استقلال به رتبه دوم جدول گفت: ما فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم ان چیزی را که هواداران از ما می‌خواهند به آنها تقدیم کنیم.

در ادامه رضا میرزایی دیگر بازیکن استقلال گفت: از هوادارانی که امروز آمده بودند تشکر می‌کنم. ما بازیکنان خیلی خوبی داریم که کار کردن با آن‌ها لذت بخش است. مربی خیلی خوبی داریم.

وی افزود: در تیم بزرگ استقلال باید تلاش کنید تا بهترین عملکرد را در تیم داشته باشید. در این بازی، مهم سه امتیاز بازی بود که به ان رسیدیم.

میرزایی در مورد اینکه آیا استقلال می‌تواند به صدر جدول برسد، گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدوارم هر تیمی لایق قهرمانی باشد به آن دست پیدا کند.

عادل غلامی دیگر بازیکن استقلال گفت: تا انتهای لیگ بازی های زیادی باقی مانده و قطعا می‌توانیم فاصله خود را با سپاهان از بین ببریم.

مدافع استقلال گفت: تعطیلات لیگ اذیت کننده است اما چاره ای نیست، اجازه بدهید من در این موضوع حرف نزنم زیرا اگر بخواهم حرف بزنم مشکلات به حدی زیاد است که باید ۲ ساعت صحبت کنم.

وی افزود: ما هفته به هفته بهتر کار می‌کنیم و قطعا به هدف خود یعنی قهرمانی می‌رسیم.

دیدار تیم های فولاد و استقلال با برتری دو بر صفر اسنقلال به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha