با تصمیم رنگرز، نایب قهرمان جهان به قزاقستان می‌رود

تهران- ایرنا- انتخاب نایب قهرمان کشتی فرنگی جهان برای مسابقات قهرمانی آسیا نشان از عدم رضایت کادر فنی از عملکرد حریفان داخلی امین میرزازاده دارد.

به گزارش ایرنا، مسابقات کشتی قهرمانی آسیا که قرار بود روزهای هشتم تا ۱۳ فروردین‌ماه در هند برگزار شود با تصمیم اتحادیه جهانی این رشته، میزبانی از هند و به قزاقستان داده شد. اتحادیه جهانی کشتی روزهای ۲۰ تا ۲۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ را به عنوان تاریخ جدید رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا معرفی کرد. این مسابقات در شهر آستانه قزاقستان برگزار خواهد شد.

با تصمیم حسن رنگرز اسامی ۱۰ فرنگی کار برای اعزام به این رقابت‌ها اعلام شد که برخلاف دستورالعمل چرخه انتخابی تیم ملی، یک تغییر در وزن ۱۳۰ کیلوگرم دیده می‌شود. امین میرزازاده که مدال نقره مسابقات قهرمانی ۲۰۲۲ بلگراد را در کارنامه دارد با تصمیم کادر فنی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شود. پیش از این قرار بود قهرمان کشور و کشتی‌گیر برتر مسابقات بین‌المللی رنکینگ‌ زاگرب به قهرمانی آسیا اعزام شود که با توجه به نتایج امین قاسمی‌منجزی و علی‌اکبر یوسفی در زاگرب، حسن رنگرز تصمیم به اعزام نایب قهرمان جهان به قزاقستان گرفت.

در مسابقات رنکینگ زاگرب، علی اکبر یوسفی در مرحله یک‌چهارم نهایی برابر قاسمی منجزی شکست خورد و منجزی نیز در نیمه‌نهایی برابر کشتی‌گیر کوبایی عملکرد درخشانی نداشت و در نهایت به مدال برنز رسید.

پیش از تصمیم کادر فنی کشتی فرنگی، میرزازاده قرار بود به مسابقات رنکینگ مصر اعزام شود که در آخرین دقایق تصمیم کادر فنی برای این اعزام تغییر کرد.

حسن رنگرز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد که نفرات زیر برای مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان انتخاب شدند.

۵۵ کیلوگرم: پویا دادمرز

۶۰ کیلوگرم: مهدی محسن‌نژاد

۶۳ کیلوگرم: ایمان محمدی

۶۷ کیلوگرم: رضا عباسی

۷۲ کیلوگرم: سجاد ایمن‌طلب

۷۷ کیلوگرم: امین کاویانی‌نژاد

۸۲ کیلوگرم: علیرضا مهمدی

۸۷ کیلوگرم: ناصر علیزاده

۹۷ کیلوگرم: مهدی بالی

۱۳۰ کیلوگرم: امین میرزازاده

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha