۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85055505
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۱۵ آتش‌نشان برای تامین ایمنی چهارشنبه سوری بجنورد مستقر شدند

بجنورد-ایرنا- مدیرعامل آتش نشانی بجنورد گفت: ۱۱۵ آتش نشان برای تامین ایمنی آیین آخرین چهارشنبه سال در نقاط مختلف مرکز خراسان شمالی مستقر شدند و در این زمینه از تمامی ظرفیت ها استفاده می شود.

محمدحسن صحراگرد روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نیروهای آتش نشانی بجنورد برای تامین ایمنی آیین چهارشنبه سوری و کمک رسانی در حادثه های احتمالی از عصر امروز سه شنبه در آمادگی کامل به سر می برند.

وی افزود: آتش نشانان ویژه در پنج ایستگاه و در مناطق مختلف شهر از جمله بوستان ها، تفرج گاه ها و ورودی های شهر مستقر می شوند.

مدیرعامل آتش نشانی بجنورد با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان بیشترین قشر حادثه دیده چهارشنبه سوری را شامل می شوند، گفت: برای جلوگیری از وقوع حادثه، خانواده ها و نوجوانان باید با خطرات و تهدیدهای استفاده از مواد محترقه آشنا شوند و والدین مراقبت های لازم را در این زمینه داشته باشند.

توزیع پنج هزار نسخه بروشور آموزشی

صحراگرد افزود: برای آشنایی دانش آموزان با خطرات استفاده از مواد محترقه، کارشناسان از آتش نشانی در مدارس مرکز استان حضور یافته و آموزش های لازم را به دانش آموزان ارائه دادند و در این باره پنج هزار نسخه بروشور با مطالب ایمنی در آخرین چهارشنبه سال توزیع شد.

وی گفت: خانواده ها آیین چهارشنبه سوری را در کنار فرزندان و با رعایت موارد ایمنی برگزار کنند، مراقب باشند که آتش در کنار خودروها، ترانس برق و یا در نزدیکی فضای سبز و درختان ایجاد نشود و برای مهار آتش یک سطل آب به همراه داشته باشند.

مدیرعامل آتش نشانی بجنورد افزود: از مردم انتظار می رود پس از برگزاری آیین چهارشنبه سوریف آتش را خاموش کنند و پیش از ترک محل از خاموش شدن آتش اطمینان حاصل کنند.

بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha