خدمت رسانی به زائران آرامستان دارالسلام اسلامشهر در پنجشنبه آخر سال

اسلامشهر - ایرنا - بنابر اعلام مسئولان مدیریت شهری اسلامشهر و با تمهیدات سازمان حمل و نقل بار و مسافر در پنجشنبه آخر سال، هیچ شهروندی از زیارت اهل قبور آرامستان دارالسلام جا نمی ماند.

به گزارش ایرنا از شهرداری اسلامشهر، به منظور سهولت در تردد شهروندان به آرامستان دارالسلام در روز پنجشنبه آخر سال، ۱۰ دستگاه اتوبوس برای ساعات صبح و ۲۵ دستگاه اتوبوس برای ساعات ظهر به بعد از ابتدای خیابان امام سجاد (ع) (زرافشان) تا دارالسلام اختصاص داده شده است.

براساس این گزارش، ضمن آماده باش خودروهای ون تحت پوشش سازمان، تاکسی های گردشی نیز موظف هستند در این مسیر برای جابجایی مسافران تردد کنند و سامانه تاکسی بی سیم ۱۳۳ تحت پوشش این سازمان نیز با خودروهای خود آماده خدمات رسانی به صورت دربستی به شهروندان است.

در همین ارتباط رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری اسلامشهر دیروز اعلام کرد برای جلوگیری از ترافیک در پنجشنبه آخر سال مناسب‌ترین مسیرهای ورود مراجعه کنندگان را به آرامستان دارالسلام اعلام کرد.

یاسین جعفرزاده گفت: طبق یک سنت همه ساله هموطنان در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال به زیارت اهل قبور و همچنین غبارروبی مزار شهدا می‌روند.

وی ادامه داد: شهروندان اسلامشهری نیز براساس این سنت دیرین و زیبا به آرامستانها به زیارت اهل قبور خود رفته و آئین غبارروبی مزار شهدا و در گذشتگان خود را انجام می دهند که با توجه با تقارن این روزها با روزهای پایان سال پیش‌بینی می‌شود مبادی ورودی و خروج آرامستان دارالسلام با ازدحام وسایل نقلیه و ترافیک سنگین مواجه شود.

جعفرزاده افزود: براین اساس برای تسهیل در تردد شهروندان و مدیریت مسیر و جلوگیری از ترافیک در روزهای پنج‌شنبه و جمعه آخر سال، تمهیدات ترافیکی و مسیرهای ورودی و خروجی طبق یک نقشه برای تردد روان و بی دغدغه شهروندان اسلامشهری در نظر گرفته است.

خدمت رسانی به زائران آرامستان دارالسلام اسلامشهر در پنجشنبه آخر سال

وی با بیان اینکه شهروندان با داشتن این نقشه پیوستی و حرکت طبق آن قطعا در تردد روان و ورود و خروج مشکلی نخواهند داشت، خاطرنشان کرد: با این حال از خواهشمندم شهروندان مراجعه به آرامستانها و زیارت اهل قبور را برای پنجشنبه و جمعه آخر سال موکول نکنند.

اسلامشهر با حدود ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha