ایمن سازی ۶ محور پرخطر خوزستان در آستانه نوروز ۱۴۰۲

اهواز - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ایمن سازی ۶ محور پرخطر استان در اولویت پروژه های راهداری برای نوروز پیش‌رو است.

به گزارش ایرنا محمد جولانژاد دوشنبه در جلسه آمادگی برای استقبال از مسافران نوروزی که با حضور رئیس پلیس راه استان و فرماندهان پلیس راه شهرستان ها در سالن این اداره کل برگزار شد اظهارکرد: راه‌های پرخطر کشور توسط وزارت راه و شهرسازی احصاء شده و محورهای مربوطه به استان ابلاغ شدند.

وی افزود: محورهای دیلم - هندیجان،گچساران - بهبهان، اهواز - ملاثانی - شوشتر، شوشتر - دزفول، اندیمشک - شوش و اندیمشک - پل زال محورهای پرخطر احصاء شده استان هستند که در اولویت حضور پررنگ نیروهای راهداری با محوریت ایمن سازی قرار گرفتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه ایمن سازی نقاط پرحادثه استان بصورت مستمر درحال اجرا است گفت: آشکارسازی نقاط پرتصادف استان و حضور گشت‌های راهداری در آستانه سفرهای نوروزی نیز در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار دارد.

وی ادامه داد: ۶۰۰ میلیارد ریال پروژه نصب علائم و تجهیزات ترافیکی در طول محورهای استان عملیاتی می شود که بدون تردید اثربخشی قابل توجهی در کاهش تلفات جاده ای خواهند داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: استان از ۵۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی برخوردار است که آمادگی کامل برای استقبال از مسافران نوروزی را دارند.

جولانژاد تصریح کرد: نوروز ۱۴۰۱ با کاهش تصادفات و تلفات جاده ای نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بودیم که امیدوارم با حضور پررنگ و هم افزایی راهداری و پلیس راه شاهد ادامه روند کاهشی در نوروز پیش رو باشیم.

رئیس پلیس راه خوزستان نیز در این جلسه بیان کرد: مدیریت ارشد استان، نگاه ویژه‌ای به ایمن سازی و ارتقاء ایمنی جاده‌های خوزستان دارد و بدون تردید این نگاه منجر به اتخاذ تصمیم‌های خوبی خواهد شد.

سرهنگ سعید رحیمی افزود: با تعامل و حضور هدفمند در شبکه معابر استان می‌توان سطح ترافیک و تلفات جاده‌ای را مدیریت کرد.

وی با اشاره به پروژه های ایمن سازی محور اهواز-خرمشهر، گفت: روند ایمن سازی این محور باید به تمامی محورهای پرخطر استان تعمیم داده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha