فرهنگ ایثار والاترین دستاورد فرهنگی و معنوی نظام جمهوری اسلامی است

ساری – ایرنا – استاندار مازندران ضمن گرامیداشت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت مقام شهدا ، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از والاترین دستاوردهای معنوی و فرهنگی انقلاب و استقرار و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است. 

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری مازندران ، سید محمود حسینی پور در پیامی به مناسبت روز شهدا اعلام کرد: ملت ایران در سایه این فرهنگ غنی و عظیم که منبعث از نهضت و مکتب آقااباعبدالله الحسین (ع) و اهل بیت اطهار ( علیهم السلام ) است، در سخت ترین صحنه های دفاع از کیان اسلام ناب محمدی (ص) و میهن اسلامی با ایثار جان خویش، سربلند و فاتح برآمدند.

وی افزود: زمانی که دشمنان و بدخواهان برای آسیب زدن به پایه های انقلاب و نظام نوپای اسلامی همه توان خود را گرد آوردند و خصمانه به میهن اسلامی حمله ور شدند، مردان و زنانی پیرو ولایت و برخاسته از اندیشه ناب شهادت،در برابر جهان تا بن دندان مسلح ایستادند و با نثار جان خویش، خصم را ناکام و عزت، فتح،سربلندی و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت: آنچه که شهیدان خدایی، برای ملت ایران و تمامی ملت های بپاخاسته در منطقه و جهان به ودیعت گذاشتند، الگویی همه زمانی و همه مکانی است که هر ملتی را در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی و اذناب آن بیمه می کند.

وی افزود: امروز میراث گران سنگ شهدای والامقام و گلگون کفن ایران اسلامی را در جای جای منطقه به ویژه در محورهای مقاومت ملت های مسلمان و آزادیخواه می توان به روشنی ملاحظه کرد.

به گفته حسینی پور همه نسل هایی که هم نفس شهیدان و همسنگران آنان بوده اند و نسل های بعدی که در دیگر سنگرهای مبارزه با جبهه های بی عدالتی و کفر در این راه قدم گذاشتند، وظیفه دارند، آموزه های شهدا را به نسل های حاضر و آینده منتقل کنند.

استاندار مازندران در این پیام خاطره عزیز امام شهیدان ( رضوان الله تعالی علیه )، شهدای ایران اسلامی، ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید دیار علویان و استقامت و پایداری خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران ۲۲ اسفند ماه، روز بزرگداشت مقام شامخ شهدا را گرامی داشته، و گفت: از آستان خداوند قادر متعال، مسئلت دارم توفیق تداوم راه و آرمان شهیدان والامقام را به ملت شهیدپرور ایران خاصه مردم دیندار و ولایتمدار مازندران عطا فرماید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha