۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۲۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85055757
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه زنجان: مدیون قطره قطره خون شهدا هستیم

۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۲۲
کد خبر: 85055757
امام جمعه زنجان: مدیون قطره قطره خون شهدا هستیم

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: روح مطهر شهدا در تمامی عرصه‌ها حاضر است، این را خانواده های آنان بیشتر و با تمام وجود احساس می‌کنند و ما نیز مدیون قطره قطره خون شهیدان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام علی خاتمی روز دوشنبه در مراسم بزرگداشت روز شهدا در زنجان با تاکید بر اهمیت و جایگاه شهدا افزود: هیچ ارزش و قداستی به پای شهادت نمی رسد.

وی با بیان اینکه شهادت انواع مختلفی دارد، اظهار کرد: هیچ عملی بالاتر از شهادت نیست و یکی از موارد مهم در خانواده‌ها در دوران جنگ اطلاع یافتن از چگونگی شهادت فرزندشان بود.

امام جمعه زنجان ادامه داد: به این مهم باید توجه داشت که همه دستگاه های متولی تلاش کرده اند کاری در خور توجه برای شهدا و خانواده های آنان انجام دهند هرچند این اقدامات هرگز جوابگوی رشادت های شهیدان و فداکارهای خانواده های آنان نیست.
حجت الاسلام خاتمی به لزوم تکریم مستمر خانواده های شهدا تاکید کرد و گفت: امنیت کنونی کشور مرهون جانفشانی و از گذشتگی های رزمندگان اسلام طی هشت سال دفاع مقدس است.

وی با تاکید بر اینکه مسوولان باید خدمتگزار مردم باشند چرا که شهدا این مهم را از ما سوال خواهند کرد، افزود: استان زنجان پنج شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha