۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۰۰
کد خبر: 85055784
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نظارت بر فعالیت ۶ رسته صنفی در چهارشنبه آخرسال مشهد تشدید شد

مشهد-ایرنا- مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: نظارت بر فروش مواد اولیه برای ساخت ابزار آتش‌زا در ۶ رسته صنفی در مشهد همزمان با چهارشنبه آخر سال شدت یافته است و صاحبان صنوف از فروش این مواد به افراد ناشناس یا نوجوانان منع شده‌اند.

امیر دلداری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به طور معمول مواد اولیه برای ساخت وسایل آتش زا در چهارشنبه سوری از صنوف زیر پوشش اتحادیه های ابزارفروشان، رنگ و یراق آلات، گل فروشان، نوشت افزار و فروشندگان لاستیک و خرازی ها تهیه می شود که با توجه به این موضوع نظارت های ویژه در این بخش در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: به صاحبان این صنوف اعلام شده است که از فروش فشفشه یا مواد اولیه برای ساخت ابزار آتش زا مانند "سرنج" یا "اکزیل" در حجم زیاد به افراد یا به نوجوانان خودداری کنند، همچنین فروشندگان لاستیک از فروش لاستیکهای کهنه منع شده اند یا اینکه مشخصات خریداران این مواد و آدرس آنان را ثبت کنند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: گشت ویژه نظارتی با مشارکت اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در این شهر تشکیل شده است تا از فروش مواد آتش زا یا مواد اولیه برای ساخت ابزار آتش زا جلوگیری شود یا تحت کنترل قرار گیرد.

دلداری در پاسخ به سوالی در خصوص فروش مواد محترقه یا ابزار آتش زا توسط دستفروشان اظهار داشت: نظارت بر این بخش بر عهده نیروی انتظامی است که کنترل و بازرسی های لازم در این زمینه انجام می گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha