ستاد خدمات سفرهای نوروز در اردبیل گشایش یافت

اردبیل - ایرنا - ستاد خدمات سفرهای نوروز ۱۴۰۲ در استان اردبیل با حضور و مشارکت نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و با هدف تسهیل مسافرت‌ها و استقبال از گردشگران داخلی و خارجی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل روز دوشنبه در مراسم راه‌اندازی ستاد خدمات سفرهای نوروز ۱۴۰۲ در نگارخانه ختایی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی گفت: جلسات مختلفی برای تمهید و هماهنگی خدمات سفر، با شرکت دستگاه‌های اجرایی و کمیته‌های مربوطه در استان برگزار شده و مقدمات زمینه‌های لازم برای استقبال از مسافران و گردشگران فراهم است.

کمال الدین میرجعفریان افزود: از دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر انتظار داریم آمادگی خود را به صورت عملیاتی برای مردم نشان دهند.

وی ادامه داد،: نیاز است محتواهای لازم برای معرفی گردشگاه‌ها از ناحیه رسانه‌های استان تهیه و منتشر شود.

وی با اشاره به لکه‌گیری معابر و بهسازی و ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان گفت: پاکسازی و زیباسازی معابر از ناحیه شهرداری‌های استان در جریان است.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل از هموطنان و گردشگران خواست، این استان را جزو مقاصد سفرهای خود قرار داده و از مواهب طبیعی، تاریخی، اقتصادی و مذهبی آن نظیر طبیعت بکر و زیبای سبلان، بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی و اماکن دیدنی بازدید کنند.

حسن محمدی ادیب ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل نیز گفت: جلسات کمیته‌ها به صورت مستمر برگزار شده است.

وی افزود: انتظار داریم مسافران و گردشگرانی که از اقصی نقاط کشور وارد این استان می‌شوند با رعایت نکات ایمنی و اصول راهنمایی و رانندگی به این استان سفر کنند.

استان اردبیل از جذابیت‌های خاصی نظیر مجموعه تاریخی و جهانی شیخ صفی الدین اردبیل که در فهرست آثار فرهنگی و تاریخی کشور ثبت شده، برخوردار است و آب‌های گرم و معدنی استان در شهرستان‌های استان نیز از دیگر مناطق جذب گردشگر آن است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha