ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رمز بقا و ثبات نظام اسلامی است

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را رمز بقا و ثبات نظام اسلامی توصیف کرد و گفت : شهدا در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب از بزرگترین سرمایه خود گذشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «فرزاد مخلص‌الائمه» روز دوشنبه در آیین بزرگداشت روز شهدا در محل یادمان شهید خوشنام استانداری مرکزی، افزود: حفظ آرمان‌ها و ارزش‌ها از نشانه‌های انقلاب اسلامی است که برای حفظ آن خون‌های زیادی داده شده و فرزندان این سرزمین پرپر شدند.

وی بیان کرد: شهدا با نثار جان شیرین خود عزت و سرافرازی را برای ما به ارمغان آوردند و از ما انتظار است راه آنان را ادامه دهیم.

استاندار مرکزی گفت: امروز مهم‌ترین وظیفه ما تداوم راه شهداست چرا که شهدا با ایمان و اخلاص برای دفاع از اسلام و سرزمین اسلامی مجاهدانه تلاش کردند.

مخلص الائمه افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شهید پرور و غیور ایران به وجود چنین اسوه هایی از ایمان و ایثار افتخار می‌کنند و پیروی از آرمان‌های آنان را همواره هدایتگر راه خویش می‌دانند.

وی در ادامه به انتظار فرج حضرت مهدی(عج) اشاره کرد و گفت: باید شرایط و امکانات لازم برای ظهور منجی عالم بشریت فراهم شود تا این وعده الهی محقق شود.

استان مرکزی در دوران انقلاب و دفاع مقدس، هفت هزار شهید تقدیم کرده است.

۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید وامور ایثارگران با عنوان روز شهید نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha