۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۱۹
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85056081
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۳۰ هزار اصله نهال در میامی توزیع شد

۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۱۹
کد خبر: 85056081
 ۳۰ هزار اصله نهال در میامی توزیع شد

شاهرود - ایرنا - رییس منابع طبیعی و آبخیزداری میامی گفت: ۳۰ هزار اصله نهال هفته منابع طبیعی در راستای توسعه فضای سبز این شهرستان توزیع و کاشته شد.

ابراهیم صادقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سهمیه کاشت نهال امسال این شهرستان براساس سرانه تعیین شده ۲۸ هزار اصله نهال بود که با هماهنگی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان و نهالستان‌ها تعداد بیشتری نهال برای کاشت دریافت شد.

وی به ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و دیدار با خانواده آنها اشاره کرد و گفت: به یاد تعداد شهدای شهرستان میامی ۱۰۵ نهال کاشته شد.

 ۳۰ هزار اصله نهال در میامی توزیع شد

صادقی با بیان اینکه در هفته منابع طبیعی ۱۸ عنوان برنامه در میامی اجرا شد، ابراز کرد: نواختن زنگ طبیعت، نهال‌کاری در روستای جودانه با حضور مسوولان شهرستان، مشارکت مردم و طبیعت دوستان، کاشت نهال‌ در روستای محمدآباد با مشارکت دادگستری، و کاشت نهال با مشارکت بخشداری کالپوش انجام شد.

پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی در میامی

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری میامی ادامه داد: پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی، کاشت نهال با مشارکت شهرداری و سپاه ناحیه میامی و همچنین نهال‌کاری به صورت سراسری با مشارکت هلال احمر انجام شد.

وی ابراز کرد: از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته، حضور کارشناسان منابع طبیعی و آبخیزداری در مدرسه‌های شهرستان به منظور ترویج فرهنگ حفظ و نگهداری منابع طبیعی و درختکاری بین دانش آموزان بود.

شهرستان ۴۰ هزار نفری میامی در شرق استان سمنان واقع است و ۸۰ درصد جمعیت آن در روستاهای بخش‌های مرکزی و کالپوش ساکن و به دامداری و کشاورزی اشتغال دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha