۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۸:۵۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85056119
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درخشش کاراته کاهای همدانی در لیگ جهانی ترکیه

۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۸:۵۵
کد خبر: 85056119
درخشش کاراته کاهای  همدانی در لیگ جهانی ترکیه

همدان- ایرنا- دبیر هیات کاراته همدان گفت: کاراته کاهای این استان در لیگ جهانی کاراته به میزبانی کشور ترکیه با کسب ۲ نشان برنز خوش درخشیدند.

الله کرم شهگل روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات لیگ کاراته وان سری آ به مدت سه روز به میزبانی قونیه ترکیه و با حضور ۱۰۷۳ ورزشکار از ۷۶ کشور جهان در بخش بزرگسالان (بانوان و آقایان) برگزار شد.

وی اضافه کرد: مهدی شهگل، حمیدرضا اسماعیلی و رضا تقی خانی سه کاراته کا همدانی حاضر در این مسابقات بودند که به ۲ مدال برنز دست یافتند.

مهدی شهگل ورزشکار منفی ۷۵ کیلوگرم کاراته همدان توانست مقابل منصور باترگالی از کشور قزاقستان به پیروزی برسد و نشان برنز را کسب کند.

وی ادامه داد: همچنین حمیدرضا اسماعیلی در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم رافائل دوارتی از پرتغال به برتری دست یافت و توانست به مدال برنز دست یابد.

دبیر هیات کاراته همدان افزود: این رقابت‌ها در ارتقا رنکینگ کاراته کاها و نیز تجربه اندوزی بیشتر آن‌ها برای حضور در میادین مهم جهانی و آسیایی بسیار حایز اهمیت بود.

شهگل خاطرنشان کرد: حضور مستمر در رویدادهای ملی و بین المللی هدفگذاری اصلی هیات کاراته همدان برای ارتقا سطح فنی و تجربه استعدادها است.

وی یادآور شد: اوایل ماه جاری نیز سه کاراته کا این استان به اولین مرحله از مسابقات لیگ کاراته وان جوانان جهان به میزبانی شهر فجیره امارات اعزام شدند.

استان همدان دارای بیش از سه هزار کاراته کا فعال در رده‌های سنی مختلف است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha