۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۲۶
کد خبرنگار: 2291
کد خبر: 85056160
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار تهران: از ظرفیت فرزندان شهدا باید استفاده کرد

شهرری - ایرنا - استاندار تهران بر لزوم استفاده از ظرفیت فرزندان شهدا در عرصه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: ما به کمک فکری، اجرایی و مشورتی شما به عنوان یادگاران شهدا، نیازمندیم و چگونگی برقراری این ارتباط اهمیت دارد.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، علیرضا فخاری روز دوشنبه در دیدار با فرزندان شهدا به مناسبت روز شهید، اظهار داشت: به هر میزانی که در گذر زمان نسبت به دوران دفاع مقدس فاصله می‌گیریم، دلتنگی‌مان برای شرایط گذشته بیشتر می‌شود.

وی خطاب به فرزندان شهدا گفت: اجازه دهید من برای خودم شأن پدری در قبال شما قائل باشم، از خودگذشتگی، مقاومت و ایثاری که پدران شما به خرج دادند به اقتضای تکلیف سازمان، امر حکومتی یا کسب درآمد نبود، بلکه به اقتضای یک تکلیف الهی این کار را انجام دادند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: عنصری که شهدا را در آن جایگاه تقویت می‌کرد، معنویت و تکلیفی بود که در وجودشان شکل گرفت و اکنون تکالیف بر زمین مانده پدرانتان بر گردن شما است.
این مسئول با اشاره به اولویت فرزندان شهدا در حوزه تسهیلگری افزود: در همه جای دنیا، کسانی که در راه اعتقاد، حفظ کشور و خاک جانشان را اهدا می‌کنند در اولویت هستند، بنابراین ما نیز در خدمت شما هستیم.
فخاری ادامه داد: همسان‌سازی در عرصه‌های شغلی و سازمانی برای فرزندان شهدا پیگیری شود، ضمن اینکه برگزاری اردوهای عمومی فصلی نیز به ایجاد فضای اخوت و افزایش بهره‌وری و بازده سازمانی کمک می‌کند که این امر باید مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha