۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۰۲
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85056191
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمله شهرک نشینان به نتانیاهو/ زیر آتش حزب الله به حال خود رها شده ایم

تهران – ایرنا – در سایه افزایش قدرت حزب الله و حضور توانمند آن در مرز لبنان با فلسطین اشغالی، شهرک نشین های صهیونیست نشین واقع در شمال فلسطین اشغالی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفته و گفتند که او آنها را به حال خود رها کرده و زندگی آنها در معرض خطر همیشگی قرار دارد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از خبرگزاری فلسطینی شهاب، در جلسه ای که با حضور مسئولان شهرک های صهیونیستی نشین در شمال فلسطین اشغالی با ژنرال اوری گوردن فرمانده جبهه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی برگزار شد، مسئولان شهرک های صهیونیستی نشین مناطق شمالی فلسطین اشغالی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به خاطر بی توجهی به سرنوشت آنها به باد انتقاد گرفتند.

در این جلسه اوضاع امنیتی منطقه شمالی فلسطین اشغالی در سایه افزایش قدرت و توان حزب الله و نبود استحکامات کافی برای شهرک نشین ها بررسی شد.

موشه داویدوویچ رئیس انجمن روسا و مسئولان شهرک های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی در این نشست گفت: حزب الله روز به روز قدرتمندتر می شود و کابینه نتانیاهو ما را بی دفاع به حال خود رها می کند و نسبت به زندگی ما بی توجه است.

او افزود: کابینه فقط ۱۰۰ میلیون شیکل (واحد پول رژیم صهیونیستی و هر سه و نیم شیکل برابر یک دلار است) را برای تقویت و دفاع از شهرک ها پرداخت کرده است؛ درحالی که براساس قانون سال ۲۰۱۷ میلادی، باید ۵ میلیارد شیکل برای امن سازی منطقه تا فاصله ۹ کیلومتری مرزهای (شمال فلسطین اشغالی) پرداخت شود.

داویدوویچ گفت: مهمترین خطر این است که ۷۰ درصد شهرک نشین ها در این مناطق امنیت ندارند و پناهگاه های موجود نیز بسیار قدیمی است.

وی از کابینه رژیم اشغالگر صهیونیستی خواست، بودجه لازم را برای احداث راه های کمربندی به منظور استفاده توسط شهرک نشین ها در هنگام فرار اختصاص دهد.

داویدوویچ بیان کرد: منطقه از نبود راه های اصلی رنج می برد و راه های موجود نیز در هنگام درگیری برای حمل و نقل تجهیزات نظامی مورد استفاده قرار می گیرد و شهرک نشین ها زیر آتش گرفتار خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha