۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۲۰
کد خبر: 85056195
T T
۴۳ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای اساسی در کرمان گشایش یافت

کرمان - ایرنا - نمایشگاه‌ های عرضه مستقیم کالاهای اساسی از امروز (دوشنبه) در کرمان دایر شده و بنا به گفته مسئولان، کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در آستانه سال جدید در ۴۰۲ فروشگاه تعاونی و زنجیره ای این استان نیز عرضه می شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، نمایشگاه‌های عرضه کالاهای اساسی تا ۲۸ اسفندماه در استان کرمان دایر است.

این نمایشگاه‌ها با محوریت اتاق‌های‌ تعاون به مدت یک هفته دایر خواهند بود و قرار است در این فروشگاه ها، ۱۶ قلم کالای اساسی با قیمت حداقل ۱۰ درصد زیر قیمت بازار به دست مصرف کننده برسد.

عرضه کالاهای ضروری شامل روغن، برنج، شکر، گوشت مرغ، گوشت قرمز، تخم‌مرغ، ماهی، خرما، صیفی، میوه و کالاهای اقلام اساسی شامل ماکارونی، کنسروجات، رب گوجه، آجیل، شیرینی و شکلات، انواع نوشیدنی، لبنیات و حبوبات از طریق وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ شده است.

امیر حسن‌زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان نیز امروز ۲۲ اسفند ماه به منظور بررسی روند اجرای این طرح به صورت سرزده از تعدادی فروشگاه‌های عرضه کالاهای اساسی در سطح شهر کرمان بازدید کرد.

با مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان کرمان و با هدف حفظ شأن و آرامش خاطر شهروندان، حذف هزینه‌های زیرساخت نمایشگاهی از جمله غرفه‌داری، سردخانه و نگهداری و استفاده از امکانات و تجهیزات مناسب، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی مصرف، عرضه کالاهای اساسی را خواهند داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha