۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۵۴
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85056301
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خشم نیروی هوایی رژیم صهیونیستی از فریبکاری نتانیاهو

تهران – ایرنا – فریبکاری نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای انتقال وی و همسرش به فرودگاه «بن گوریون»، خشم نیروی هوایی این رژیم را برانگیخت.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی خواستار تحقیق درباره عملیات فریب اجرا شده توسط نتانیاهو برای انتقال وی و همسرش به فرودگاه بن گوریون شد.

پنجشنبه گذشته، با گسترش اعتراضات در سراسر سرزمین های اشغالی و بسته شدن راه های ارتباطی و محاصره فرودگاه برای جلوگیری از سفر نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای عبور از دیوار معترضان و رسیدن به فرودگاه بن گوریون به منظور دیدار با وزیر دفاع آمریکا، به فریبکاری متوسل شد که این امر خشم نیروی هوایی این رژیم را برانگیخت.

براساس اعلام خلبانان نیروی هوایی رژیم صهیونیستی، به درخواست دفتر نخست وزیر یک بالگرد در بیمارستان هداسا برای انتقال نتانیاهو و همسرش به فرودگاه بن گوریون و دیدار با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا فرود آمد.

فرمانده اسکادران ۱۲۴ نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مسئولیت هدایت این بالگرد را برعهده داشت و یک خلبان احتیاط نیز فقط برای این عملیات و به مدت یک روز به خدمت فراخوانده شد.

دو خلبان ساعت ها منتظر نتانیاهو و همسرش ماندند ولی خبری از آن ها نشد و بالگرد به پایگاه خود بازگشت و باخبر شدند که نخست وزیر و همسرش با بالگردی دیگر به فرودگاه بن گوریون و دیدار با آستین رفته اند.

فرمانده اسکادران ۱۲۴ با زشت خواندن این رفتار نتانیاهو و فریبکاری وی خواستار تحقیق رسمی در این باره شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha