۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۰۲
کد خبر: 85056312
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تشدید نظارت ها بر عرضه کالاهای اساسی در کرمان

۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۰۲
کد خبر: 85056312
تشدید نظارت ها بر عرضه کالاهای اساسی در کرمان

کرمان - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با اشاره به فعالیت غرفه‌های تنظیم بازار از ۲۶ اسفند سال جاری تا پنجم فروردین ماه سال آینده گفت: نظارت مستمر بر کیفیت و کمیت کالاهای اساسی همچنان باید ادامه‌دار باشد و نظارت ها طی ایام نوروزی تشدید می شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، امیر حسن‌زاده در نشست تنظیم بازار استان کرمان در محل استانداری افزود: هدف از انتقال تنظیم بازار به بخش خصوصی، تنظیم قیمت میوه شب عید در بازار و مدیریت کیفیت و کمیت کالاهای اساسی در استان و شهرستان‌ها بوده است.

وی اظهار داشت: امسال با کمک دولت، غرفه‌ها به صورت رایگان در اختیار غرفه‌داران قرار گرفت که این تصمیم کمک بزرگی به تعاون روستایی بوده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان همچنین آموزش غرفه‌داران برای عرضه کالاهای اساسی و خدمات بهتر به همشهریان و تعیین قیمت نهایی انواع میوه و کالاهای اساسی را مورد تاکید قرار داد.

حسن‌زاده با بیان اینکه از ۲۰ اسفند ماه طرح ملی کالابرگ الکترونیکی فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: هدف از این طرح استفاده مردم از کالاها به قیمت قبل است و افرادی که یارانه به آنها تعلق می‌گیرد می‌توانند با استفاده از این طرح برای دریافت کالاهای اساسی اقدام کنند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز در این نشست گفت: تعاون روستایی طبق سال‌های گذشته بنر متحدالشکلی را تهیه کند که در آن قیمت کالاها و اقلامی که مربوط به تنظیم بازار هست درج شده باشد و همچنین شماره تماسی برای شکایات مردمی نیز قید شود.

رضا سنجری با تاکید بر اینکه باید قیمت کالاها در محل دید مصرف کننده باشد، گفت: نظارت بر نحوه توزیع و همچنین کیفیت و کمیت کالاها را علاوه بر تعاون روستایی، بازرسان تنظیم بازار شهرستان‌ها و بسیج انصاف نیز انجام دهند و میوه‌ای که به دست مردم می‌رسد با کیفیت باشد و رعایت این مسئله از اهمیت زیادی برخوردار است.

همچنین در ادامه این نشست در خصوص موضوعات طرح پایش کمیت و کنترل کالاها از سوی سازمان استاندارد به منظور فرآیند استانداردسازی در سازمان‌های اجرایی و همچنین نظارت بر قیمت، تولید و توزیع مرغ بحث و گفت و گو شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha