۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۵۹
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 85056322
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سوارکار مالزیایی: همیشه اخبار مثبتی از ایران شنیده‌ام

تهران- ایرنا- بانوی سوارکار مالزیایی با ابراز رضایت از میزبانی ایران از نخستین دوره مسابقات بین‌المللی نوروز گفت: از رقابت در کنار بانوان ایرانی خوشحالم و همیشه اخبار مثبتی از ایران شنیده‌ام.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، دانی آوریتان سوارکار ۲۵ ساله مالزیایی در خصوص حضورش در بازی‌های بین‌المللی نوروز گفت: نخستین بار است که در مسابقات سوارکاری در ایران شرکت می‌کنم. برای حضور در مسابقه بسیار هیجان دارم. از میزبانی بسیار خوب ایرانیان متشکرم. مسابقات عالی و خوب برگزار شد و بسیار خوشحالم که در کنار بانوان ایرانی مسابقه می‌دهم.

وی در واکنش به تبلیغات منفی علیه ایران افزود: هیچ تبلیغ منفی از ایران نشنیده بودم ضمن این‌که دوستان زیادی در ایران دارم و همکارم یک ایرانی است و همیشه درباره زیبایی ایران صحب کرده از جمله این‌که در ایران هر چهارفصل را می‌توان در یک زمان داشت. همیشه از غذا و مردم خوب ایران تعریف شنیده بودم. همیشه دوست داشتم ایران را ببینم و وقتی به مسابقات دعوت شدم، بسیار مشتاق بودم.

آوریتان درخصوص سطح برگزاری رقابت‌های نوروز گفت: سوارکاران خوبی در این مسابقات حضور دارند و به جرات می‌گویم که سوارکاران با استعدادی در این رقابت‌ها حضور دارند. این نخستین مسابقه بین‌المللی من است و بهتر ‌است نظر ندهم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha