گفتمان انقلاب اسلامی در  دنیا در حال انتشار است

یزد- ایرنا- رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: گفتمان انقلاب اسلامی ملت ایران به عنوان یک گفتمان جدید در سطح جهان و بین ملت‌ها در حال انتشار است.

به گزارش ایرنا، سردار غلامرضا سلیمانی دوشنبه شب در همایش پسران حاج قاسم در یزد افزود: استکبار در فتنه اخیر تمام استعدادهای مادی، امنیتی و رسانه‌ای خود را وارد صحنه کرد تا شاید بتواند افکار ملت ایران را تحت تاثیر قرار دهد ولی بینش عاشورایی ملت ایران تمام توطئه‌ها را خنثی کرد و این نقش گفتمان انقلاب اسلامی است .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان با اینکه امروز روز شهداست و امیدواریم بتوانیم در ادامه پیروزی‌های کسب شده توسط شهدا حرکت کنیم ادامه داد: پیروزی جمهوری اسلامی در سرزمین ایران باعث شد مسیری که نظام سلطه در استعمار کشورها در پیش گرفته بود متوقف و مسیری جدید آغاز شود.

رییس سازمان بسیج کشور بیان کرد: تحقق جمهوری اسلامی در سرزمینی که از لحاظ سوق الجیشی در یکی از برترین نقاط جهان قرار دارد و بر آبراه حیاتی خلیج فارس و دریای عمان اشراف کامل دارد و از۱۳ نقطه راهبردی جهان بر دو نقطه آن متمرکز است باعث شد دشمن هراسان شود.

ملت ایران همواره در جنگ با دشمنان پیروز بوده است

سلیمانی با تاکید بر اینکه دشمن می‌دانست چه ملتی در داخل این سرزمین زندگی می‌کند تصریح کرد: ملتی در درون سرزمین ایران زندگی می‌کند که همیشه با ظالمان جنگیده و هیچ موقع در مقابل ظالمان زانو نزده و به همین علت پیروزی جمهوری اسلامی در چنین سرزمینی موجب ترس دشمنان است.

وی گفت: در طول دوران تاریخ ایران بخشی از مردم کشور شمشیر می زدند و سلسله‌ای را به حکومت می رساندند ولی در ادامه این نظام پادشاهی ۲۵۰۰ ساله که ظلم‌ها و مشکلات فراوانی برای ملت ایران ایجاد کرده بودند برای اولین بار در دوران پهلوی حکومتی به پادشاهی رسید که نوکر انگلیس بود و این روباه پیر در تمام توطئه‌ها و جداشدن سرزمین‌های مهم از میهن ما نقش داشته است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در دوران پهلوی افسران ایرانی حتی اجازه یک تعمیر ساده اسلحه را نداشتند گفت: آمریکایی‌ها از لحاظ حجم قدرت بزرگترین قدرت نظامی تاریخ بشریت هستند و در طول ۲۵۰ سال تاریخ خود ۲۴۱ جنگ را منجر شدند اما با تمام این تفاسیر در چنین شرایطی ملت ایران توانستند نوکر آمریکایی‌ها را از قدرت ساقط و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عنوان یک امید برای مسلمانان و حتی بشریت تاسیس کنند.

گفتمان انقلاب اسلامی در  دنیا در حال انتشار است

پیامدهای شکست دشمن را به زودی خواهید دید و برخی از این پیامدها این روزها مشخص شده اما پیامدهای استراتژیک این پیروزی ملت ایران به زودی محقق خواهد شد و نظام اعتلا خواهد یافت و بر مشکلات پیروز خواهد شدسلیمانی اظهار کرد: ملت ایران توانست با فرهنگ عاشورایی خود هندسه قدرت را در سطح دنیا تغییر دهد و در شرایطی که در هر نقطه‌ای که در طول تاریخ نگاه می‌کردید اثرات و تجاوزهای آنها مشهود بود این روند را متوقف و در مقابل آنان ایستادگی کند.

وی به دشمنی و توطئه‌های ۴۴ ساله آمریکا و انگلیس علیه ملت ایران اشاره و گفت: در طول تمام این سال‌ها تمام خباثت‌ها را امتحان کردند ولی شکست خوردند و حتی شدید ترین تحریم‌های اقتصادی را در مورد ملت ایران برنامه‌ریزی کردند و شکست خوردند.

رییس سازمان بسیج افزود: حتی به واسطه برهنگی و با یک شعار کاملا جعلی و دروغین یک فتنه جدید و بین‌المللی را در موساد و سازمان‌های جاسوسی علیه ملت ایران طراحی و با یک بهانه‌ای آغاز کردند ولی در این مرحله ملت ایران با بصیرت ایستادگی کرد و به پیروزی رسید.

سیلمانی بیان کرد: پیامدهای شکست دشمن را به زودی خواهید دید و برخی از این پیامدها این روزها مشخص شده اما پیامدهای استراتژیک این پیروزی ملت ایران به زودی محقق خواهد شد و نظام جمهوری اسلامی اعتلا خواهد یافت و بر مشکلات خود پیروز خواهد شد.

وی تاکید کرد: مشکلات کشور ناشی از عدم توجه به فرهنگ عاشورا و آرمان های انقلاب است و باید با استفاده از تجربیات تاریخی و منظومه فکری امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سریع این مشکلات برطرف شود و پرچم برافراشته شده اسلام تا ظهور امام زمان(عج) استوار خواهد ماند.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha