توزیع گوشت گرم تنظیم بازار در خراسان رضوی آغاز شد

مشهد-ایرنا-معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: توزیع گوشت گرم گوساله تنظیم بازار با هدف تنظیم قیمت و تامین نیاز مردم در این استان آغاز شد.

حمید جنتی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عرضه گوشت گرم به صورت قطعه بندی شده با همکاری شرکت پشتیبانی امور دام در پی خرید حمایتی دام از دامداران از امروز در ۱۰ مرکز شامل بازارهای عرضه مستقیم شهر مشهد، اتحادیه‌ها و تعاونی‌های مختلف آغاز شده است.

وی با بیان اینکه محدودیتی برای عرضه گوشت گرم نداریم و میزان عرضه آن به صورت پلکانی افزایش می‌یابد، اظهار کرد: هر کیلوگرم گوشت ران و سردست گرم گوساله نر برای مصرف کننده ۲۵۰ هزار تومان و گوشت چرخ کرده شامل قلوه گاه، گردن و راسته ۲۳۰ هزار تومان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

معاون جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: هم اکنون روزانه ۲۲۰ تا ۲۳۰ تن گوشت قرمز گوسفندی و گاوی در مشهد و دیگر شهرستانهای استان تولید می شود که لاشه گوسفند نر و ماده به ترتیب با برچسب "آبی و قرمز"در کشتارگاههای استان تفکیک شده است.

وی گفت: بازارهای شهرداری و بازارهای اتاق تعاون استان خراسان رضوی از دیگر مراکز عرضه گوشت گرم در خراسان رضوی به شمار می‌روند.

استان خراسان رضوی هم‌اکنون دارای بیش از ۱۵ میلیون راس جمعیت دامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha