خدمت پلیس راه و نیروهای امدادی در جاده‌ها به مردم نوعی عبادت است

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: خدمت شبانه روزی پلیس راه و نیروهای امدادی در جاده ها به مردم، به ویژه در نوروز امسال که با ماه مبارک رمضان تقارن پیدا کرده و این افراد باید با دهان روزه در جاده ها خدمت رسانی کنند، نوعی عبادت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالحسن کبیری روز سه شنبه در رزمایش طرح کنترل ترافیک نوروزی که در عوارضی آزادراه قزوین - زنجان برگزار شد، افزود: نتیجه کار و تلاش شبانه روزی پلیس راه و دستگاه های امدادی مستقر در جاده ها برقراری امنیت در حوزه های مختلف، به ویژه امنیت جانی و روانی برای شهروندان است.

این مسوول خاطرنشان کرد: حضور پلیس و نیروهای امدادی مایه آرامش و آسایش مسافران و رانندگان در جاده هاست که این کار بسیار ارزشمند و قابل ستایش است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با بیان اینکه بدون شک کار شما عزیزان که خدمت به مردم و حفظ جان و مال و امنیت آنان است نزد خداوند متعال پاداش دارد، تصریح کرد: امیدواریم با تلاش نیروهای امدادی و پلیس راه نوروز امسال نیز شاهد تداوم کاهش سوانح جاده ای در استان باشیم.

سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین نیز در ادامه این رزمایش گفت: ماموریت اصلی پلیس در نوروز، ضمن حفظ امنیت و برقراری نظم در جامعه، پیشگیری از سوانح جاده ای با توجه به رشد قابل توجه سفرهاست.

وی اظهار کرد: راه های کشور به ویژه استان قزوین از امنیت بالا و مطلوبی برخوردار هستند و امیدواریم در نوروز امسال با وجود پیش بینی رشد ۳۰ درصدی سفرها بدون حوادث جاده ای سپری شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: شعار امسال پلیس برای طرح نوروزی راهور" نشاط بهار، پرهیز از خطر، امنیت در سفر " است که باید با تلاش پلیس راهور و دستکاه های امدادی شاهد تحقق آن باشبم.

وی، کاهش سوانح و تلفات جاده ای را مورد تاکید مقام معظم رهبری، سران قوا و فرماندهی فراجا عنوان کرد و گفت: با روحیه جهادی و تلاش مضاعف برای خدمت رسانی به مردم امیدواریم در تحقق این مطالبه موفق ظاهر شویم.

طرح کنترل ترافیک نوروزی از امروز به طور رسمی همزمان با سراسر کشور در جاده های ارتباطی استان قزوین آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی با هدف کاهش سوانح جاده ای ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha