۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۱۷
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85056976
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرهای مازندران آمادگی خوبی برای پذیرش مسافران نوروزی دارند

نوشهر- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت : با تدابیری اندیشیده شده شهرهای این استان از آمادگی خوبی برای پذیرش مسافران و گردشگران در تعطیلات نوروز برخوردار هستند.

رضا علیخانی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از شهرهای غرب مازندران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در تنکابن افزود: استان سرسبز و لاله خیر مازندران به واسطه فرهنگ بالا و طبیعت ارزشمندی که دارد به عنوان یک مقصد بسیار مهم گردشگری در سطح کشور محسوب می شود.
وی اظهارداشت: پیش‌بینی می کنیم که در نوروز امسال نسبت به سال گذشته حجم ورودی مسافر به مازندران ۳۰ درصد افزایش داشته باشد بنابراین شهرهای گردشگرپذیر نیز باید آمادگی خود را جهت پذیرش مهمانان افزایش دهند.
علیخانی با بیان اینکه در این راستا شیوه نامه ای با موضوعات مختلف برای فرمانداران، بخشداران ، شهرداران و دهیاران ارسال شد ، خاطرنشان کرد: این شیوه نامه در راستای ایجاد آمادگی و ایجاد ظرفیت لازم برای پذیرش مسافران و گردشگران و ایجاد فضای توام با آسایش،، ایمنی ، رفاه و امنیت و سلامت گردشگران ابلاغ شد.
به گفته معاون استاندار مازندران ، در بازدیدی که بعمل آمد معابر ، جاده ها و خیابان های شهرستان های غرب مازندران به لحاظ کمی و کیفی از شرایط خوبی برخوردار هستند.
وی تصریح کرد: شهرها از لحاظ سیما و منظر شهری و همچنین اسکان مسافر ، بازارچه های سنتی و موضوعات ترافیکی در آمادگی خوی قرار دارند.

شهرهای مازندران آمادگی خوبی برای پذیرش مسافران نوروزی دارند
علیخانی با اشاره به اینکه تمیزی و سلامت شهرهای مازندران بسیار حائز اهمیت است ، یادآور شد: تاکنون به لحاظ جمع آوری زباله ها و نخاله ها اقدامات خوبی در شهرها صورت گرفته و لازم است تا در این زمینه تلاش مضاعفی صورت گیرد.
شهرهای گردشگرپذیر رامسر ، شیرود، تنکابن ، نشتارود ، عباس آباد ، سلمانشهر، کلارآباد، هچیرود، چالوس ، کلاردشت و نوشهر واقع در غرب مازندران سالانه پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگر هستند اما در به پیش بینی مسوولان امر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ افزون بر ۲۰ میلیون مسافر به استان مازندران سفر خواهند کرد.

شهرهای مازندران آمادگی خوبی برای پذیرش مسافران نوروزی دارند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha