۲۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۴۱
کد خبرنگار: 1934
کد خبر: 85057069
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

محدودیت‌های ترافیکی پنجشنبه و جمعه آخر سال در همدان اعلام شد

همدان- ایرنا- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با اشاره به ترافیک پنجشنبه پایانی سال در مسیرهای منتهی به آرامستان باغ بهشت، محدودیت‌های ترافیکی را برای مدیریت ترافیک اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس همدان، سرهنگ فرخ جمالی روز پنجشنبه در تشریح این خبر بیان کرد: امسال نیز مانند سال‌های قبل طرح‌های ترافیکی خاصی در ورودی و خروجی باغ بهشت اعمال و مسیرهای خاصی برای تردد در نظر گرفته شده است. ️

وی با اعلام اینکه در این ۲ روز ورود به آرامستان همدان فقط از بلوار آیت‌الله موسوی انجام می‌شود، افزود: ۲ مسیر خروجی نیز برای این ۲ روز پیش بینی شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: یک خروجی از انتهای بلوار آخرت به سمت میدان امام حسن(ع) و دیگری از انتهای بلوار آخرت به سمت پل بهشت است. ️

جمالی با بیان اینکه پنجشنبه و جمعه آخر سال خودروها تا ساعت ۱۱ اجازه ورود به باغ بهشت را ندارند گفت: در این مدت یک پارکینگ در بیرون از باغ بهشت و ۲ پارکینگ برای پارک خودروها در داخل باغ بهشت در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه همچنین خودروها نمی‌توانند در بلوار آخرت توقف داشته باشند افزود: برای حمل‌ونقل عمومی نیز مسیری مجزا در نظر گرفته شده است،‌ علاوه بر این محدودیت‌ها از ساعت هشت صبح تا انتهای بار ترافیکی اجرا می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha