۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۴۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85057080
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تحویل واحدهای مسکن ملی در زنجان از سال آینده آغاز می‌شود+فیلم

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن از سال آینده متناسب با آورده مردم و به صورت تدریجی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز سه شنبه در بازدید از واحدهای نهضت ملی مسکن شرق زنجان، افزود: از سال آینده پایان هر فصل هزار واحد از پروژه های نهضت ملی مسکن را به متقاضیان تحویل خواهیم داد.

وی اضافه کرد: این استان در حوزه طرح های نهضت ملی مسکن از وضعیت خوبی در سطح کشور برخوردار است ولی مشکلاتی وجود دارد که درصدد رفع آنها هستیم.

استاندار زنجان با ابراز رضایت از روند فعلی احداث طرح‌ها، افزود: این واحدها با تسهیلات بانکی و آورده مردم به پیشرفت خوبی رسیده است البته در واحدهایی که آورده مردم بیشتر بوده، پیشرفت پروژه نیز مطلوب‌تر است.

وی اضافه کرد: بانک مسکن استان در زمینه پرداخت تسهیلات بانکی عملکرد خوبی دارد که باید قدردان زحمات مدیران آن باشیم چون حفظ رتبه برتر در پرداخت تسهیلات بسیار دشوار است.

استاندار زنجان افزود: به طور مستمر وضعیت فعلی پروژه های نهضت ملی را در استان پیگیر هستیم و با پیمانکاران نیز جلسات مستمری را در این زمینه برگزار می کنیم.

این مسوول ادامه داد: زنجان به دلیل سردسیر بودن در فصل زمستان امکان فعالیت عمرانی نداشت ولی امیدواریم ساخت واحدها در ماه جاری سرعت بگیرد که خوشبختانه بسیاری از پیمانکاران، مصالح لازم را خریداری کرده اند.

وی اظهار داشت: تلاش می شود در پرداخت صورت وضعیت پیمانکاران با همکاری بانک ها تسریع شود که قطعا با روند کنونی، واگذاری واحدها در سال آینده، شکل مطلوب‌تری به خود خواهد گرفت.

سهم استان زنجان از نهضت ملی مسکن ۲۶ هزار و ۶۶۸ واحد تعیین شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha