برگزاری باشکوه انتخابات آینده ماموریت اصلی دستگاه‌های اجرایی است

بجنورد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی گفت: برگزاری باشکوه انتخابات آینده و رعایت حداکثر عدالت و قانون در آن ماموریت اصلی دستگاه های اجرایی است.

به گزارش ایرنا، حسن ناهیدی روز سه شنبه در نشست هم‌اندیشی انتخابات خراسان شمالی اظهار کرد: رویکرد دشمنان نظام و انقلاب اسلامی تزریق احساس ناامیدی و ایجاد نارضایتی در جامعه برای کاهش مشارکت در انتخابات است.

وی افزود: امروزه دشمنان با هدف دلسرد کردن مردم به آینده نظام و القای این مطلب که رای آنها در انتخابات هیچ تاثیری ندارد، سعی در کاهش مشارکت ملت در این عرصه سیاسی مهم کشور دارند.

ناهیدی ادامه داد: در این میان بسیاری از دستگاه های اجرایی بویژه حوزه اطلاع رسانی نقش مستقیم در برگزاری انتخابات باشکوه و افزایش مشارکت دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی یادآور شد: همانگونه که مردم ولایتمدار ایران همواره در حماسه های سیاسی خوش درخشیدند انتظار می رود در انتخابات آینده نیز با کمک فعالان احزاب و گروه های سیاسی زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات در محبوبیت نظام موثر است، خاطرنشان کرد: انتخابات تحقق اراده ملت، نماد مشارکت و مردم سالاری دینی است بنابراین نباید شبهه ای در خصوص نحوه برگزاری آن ایجاد شود.

سال آینده ۲ انتخابات مهم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری وجود دارد که از هم اکنون زیرساخت‌های فنی و پشتیبانی لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این انتخابات در استان ها در حال آماده سازی است.

خراسان شمالی با هشت شهرستان دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha