۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۱۰
کد خبر: 85057228
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استان بوشهر آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است

بوشهر - ایرنا - استاندار بوشهر گفت: با بکارگیری همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود زمینه میزبانی و پذیرایی از مهمانان نوروزی در این استان فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد محمدی زاده روز سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار کرد: هرچند هنوز تعطیلات نوروزی آغاز نشده اما شهرهای ساحلی این استان از جمله دیلم، گناوه، دلوار و دیر از 40 روز گذشته تاکنون محل رفت و آمد هموطنانمان از اقصی نقاط کشور بوده و با توجه به شرایط جوی مناسب انتظار می‌رود جمعیتی بیش از نوروز سال 1401 وارد استان شوند.

وی افزود: جمعیتی که وارد استان بوشهر می‌شود انقلابی‌ترین و مردمی‌ترین بخش جمعیت کشور به شمار می‌روند که در جاهای تعیین شده چادر می‌زنند، غذایی تهیه و پس از خرید و استفاده از ساحل به شهر خود بازمی‌گردند برهمین اساس باید بهترین خدمات به آنها ارائه شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر ضرورت مدیریت مساحل فرهنگی در ایام نوروز گفت: 6 کارگروه برای مدیریت نوروز و تامین خدمات عمومی از جمله اقلام اساسی، حمل و نقل، بهداشت، امداد، امنیت عمومی، مسائل فرهنگی و کنترل ساحل تشکیل شده است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: تلاش می‌شود امنیت عمومی مردم و مهمانان نوروزی تامین و سفر خوب، خوش و ایمنی در ایام نوروز برای گردشگران و مردم ایجاد شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha