دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی شاهرود در آماده‌باش نوروزی قرار گرفتند

شاهرود - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی به منظور ارایه خدمات و تسهیل سفر زایران امام رضا (ع) از امروز تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در آماده باش نوروزی قرار گرفتند.

ابوطالب جلالی روز سه‌شنبه در حاشیه اعزام خودروهای امدادرسان به محل‌های استقرار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ستاد خدمات سفر شهرستان شاهرود طی زمستان امسال ۶ نشست برگزار کرد که با مصوبات و تشکیل کمیته‌هایی تخصصی همراه بود.

وی با بیان اینکه یکی از مصوبه‌های ستاد خدمات سفر، آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی بود، ابراز کرد: به خاطر همزمانی ماه مبارک رمضان با عید نوروز، احتمال شروع سفرهای زود هنگام از هم اکنون وجود دارد، به همین منظور دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی درون و برون شهری کار خود را آغاز کردند.

جلالی با اشاره به اینکه آمبولانس‌های مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود علاوه بر خدمات شهری در محورهای شرق استان سمنان مستقر هستند، اظهار کرد: از ظرفیت ۶ مدیریت شهری و دهیاری‌ها برای ارایه خدمات به دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی مستقر در محورها استفاده خواهد شد.

فرماندار ویژه شاهرود با بیان اینکه تمامی برنامه‌های خدمات سفر با هدف ایجاد سفری ایمن برای مسافران اجرا می‌شود، افزود: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی از جمله اورژانس، هلال احمر، آتش‌نشانی کارکنان مدیریت شهری و همچنین کمیته‌ها به صورت شبانه روزی وظایف خود را دنبال می‌کنند.

به گفته وی، گروه‌های نظارت بر بازار و اصناف نیز در روزهای آخر سال و تعطیلات عید نوروز فعال هستند.

شهرستان شاهرود با بیش از ۲۲۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha