۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۱۸
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85057482
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵۰ زندانی جرایم غیرعمد در خوزستان به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند

اهواز - ایرنا - ۱۵۰ زندانی جرایم غیرعمد با کمک و مشارکت خیران خوزستانی روز سه شنبه در مراسم جشنی به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامرضا روشان مدیرکل سازمان زندان های خوزستان در آیین آزادی این زندانیان گفت: مجموع بدهی این زندانیان بیش از ۴۰ میلیارد ریال بود که با کمک شرکت فولاد خوزستان، سازمان زندان ها و خیرین پرداخت شد.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۳۶۴ نفر از زندانیان استان خوزستان با کمک خیرین و برخی ارگان ها آزاد شده و در آغوش خانواده های خود بازگشتند.

مدیرکل سازمان زندان های خوزستان گفت: در این مراسم همچنین ۱۶۰۰ بسته معیشتی با همکاری کمیته امداد خوزستان به خانواده های زندانیان اهدا خواهد شد.

در ادامه علیرضا مخبر قائم مقام شرکت فولاد خوزستان گفت: شرکت فولاد دومین شرکت فولادی کشور با حدود ۱۶ هزار پرسنل و پنج هزار بازنشسته است که معیشت حدود ۱۰۰ هزار نفر را تامین می کند.

وی افزود: ما در همه حوزه ها سعی کردیم کنار مردم باشیم و نمونه آن، احداث و تعمیر پل فولاد، توسعه باشگاه فولاد، اهدای جهیزیه و راه اندازی کلینیک در منطقه قلعه چنان جزو مسئولیت های اجتماعی شرکت است تا شرمنده مردم نباشیم.

در این مراسم مدیرکل کمیته امداد خوزستان و دادستان خوزستان گزارشی از عملکرد این دو ارگان در بحث کمک به رندانیان استان ارائه دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha