آمادگی پلیس، نیروهای امدادی و خدمات رسان برای استقبال از مسافران نوروزی

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان گفت: نیروهای انتظامی امدادی و خدمات رسان آماده استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند. 

به گزارش ایرنا، علی اکبر حسینی محراب در رزمایش ترافیکی _ انتظامی طرح نوروزی سال ۱۴۰۲ که در ستاد فرماندهی انتظامی استان خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: پیام این رزمایش این است که ما آماده هستیم از مهمانان خدا که به استان خوزستان سفر می کنند استقبال و پذیرایی کنیم.

وی افزود: استقبال گرم خاص فرهنگ عشایر، طوایف و ایلات خوزستان که در طول تاریخ زبان‌زد بوده و همیشه از مهمانان به مطلوب‌ترین وجه و هرآنچه که داشتند، پذیرایی می‌کردند و ما فرزندان همان نسل‌ها هستیم.

استاندار خوزستان خطاب به نیروهای انتظامی، امدادی و خدمات رسان حاضر در رزمایش گفت: ان‌شالله در ورودی‌های استان و شهرها پیام آور خوش آمدگویی همه مردم خوزستان به مهمانان عزیزی که وارد استان می‌شوند، باشید.

وی بیان داشت: حضور شما (نیروهای انتظامی، امدادی و خدمات رسان) در سختی‌ها، تنگه‌ها، دره‌ها، ارتفاعات و مناطق دور افتاده استان در کنار مردم یک آرامش وجودی ایجاد می کند و این آرامش بخشی از ایمان ما است.

حسینی محراب با اشاره به اینکه متاسفانه آمار تصادفات در سال جاری افزایش پیدا کرده است، گفت: امیدواریم با همت عالی و دلسوزی همه دستگاه‌ها بتوانیم با اصلاح مهندسی راه‌ها و مسیرهای ترددی و همچنین رفع مناطق حادثه‌خیز به ویژه محورهایی که در طول سال گذشته بیشترین حوادث را داشتند، باعث کاهش تصادف شویم.

استاندار خوزستان عنوان داشت: همه کارکنان پلیس، نیروهای امدادی و خدمات رسان که با انجام اقدامات حوزه تخصصی خود بتوانند از حوادث رانندگی پیشگیری کنند در حقیقت هر یک قهرمان و فداکاری هستند که برای مردم تلاش می‌کنند و اگر نیت خدایی در آن باشد ذخیره آخرت و بهشت را پروردگار نصیبش می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha