۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۲۲:۱۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85057614
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مصدومان چهارشنبه سوری در زنجان به ۹۹ نفر رسید

۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۲۲:۱۸
کد خبر: 85057614
مصدومان چهارشنبه سوری در زنجان به ۹۹ نفر رسید

زنجان - ایرنا - رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: تا کنون در حوادث چهارشنبه سوری این استان ۹۹نفر به علت بازی با مواد محترقه و آتش بازی، مصدوم و روانه بیمارستان شدند که دو مورد آن قطعی عضو بوده است.

داریوش تقیلو شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آمار مصدومین یاد شده تا به این لحظه بوده که پس از جمع بندی نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

این مسوول ادامه داد: بیستم اسفند سال جاری نیز انفجار نارنجک دست ساز مچ دست چپ نوجوان ۱۲ ساله ابهری را قطع کرد که بلافاصله اقدامات درمانی لازم برای این فرد مصدوم انجام شد.

وی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته در شب چهارشنبه سوری پنج دستگاه آمبولانس در مناطق پر تردد و شلوغ شهر زنجان مستقر شدند که تا نیمه شب فعالیت آنها ادامه دارد.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان بر خدمت رسانی به موقع کادر اورژانس و بیمارستان به مجروحان و حادثه دیدگان به خصوص در این شب تاکید و خاطرنشان کرد: رسیدن به موقع و سریع بر بالین حادثه دیدگان و بیماران در اولویت این مرکز قرار داشته که امیدواریم با برنامه ریزی و دقت نظر همکاران این امر به نحو احسن انجام شود.

در حوادث چهارشنبه آخر سال ۱۴۰۰، ۴۷ نفر در استان زنجان مصدوم شدند که از این تعداد ۳۹ نفر مرد و هشت نفر زن بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha