۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۸:۵۱
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85057770
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث چهارشنبه آخر سال گلستان ۷۳ مصدوم داشت

۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۸:۵۱
کد خبر: 85057770
حوادث چهارشنبه آخر سال گلستان ۷۳ مصدوم داشت

گرگان - ایرنا - رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی و خدمات پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان (اورژانس ۱۱۵) گفت: در اثر حوادث ناشی از انفجار مواد محترقه چهارشنبه آخر سال در گلستان ۷۳ نفر مصدوم شدند که سن پنج نفر آنان کمتر از ۱۰ سال بود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی اورژانس گلستان، محمدجواد مقسمی اظهار کرد: بیشترین تعداد مصدومان این حوادث در گلستان با ۴۸ نفر مربوط به گرگان و سپس با ۱۵ مصدوم مربوط به گنبدکاووس بود.

وی اضافه کرد: در علی‌آباد کتول سه نفر، در آزادشهر ۲ نفر و در مینودشت، خان‌ببین، بندرگز، کلاله و روستای لوه گالیکش هم یک نفر در جریان حوادث چهارشنبه آخر سال مصدوم شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان یادآور شد: از مجموع مصدومان این حوادث سوختگی ۱۰ نفر سطح ۲ و سوختگی۹ نفر سطح یک است ضمن این که ۵۳ مصدوم هم دچار شکستگی شدند.

مقسمی گفت: از این مصدومان ۳۱ نفر از ناحیه سر و گردن، ۱۶ نفر از ناحیه دست، ۶ نفر از ناحیه پا، ۱۷ نفر از ناحیه چشم، ۲ نفر از ناحیه گوش آسیب دیدند.

وی اضافه کرد: سن پنج مصدوم کمتر از ۱۰ سال، ۳۶ نفر ۱۰ تا ۲۰ سال، ۱۶ مصدوم ۲۰ تا ۳۰ سال و ۱۶ مصدوم نیز ۳۰ تا ۴۰ سال و بیشتر بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان هم گفت: شب گذشته در مراسم‌ها و آئین‌های مرتبط با چهارشنبه آخر سال (چهارشنبه‌سوری) ۲ دستگاه از خودروهای این سازمان دچار آسیب و خسارت شدید شد.

موسی‌الرضا صفری اظهار کرد: این خودروها در محلات چناران و شهرک شریعتی گرگان رخ داد و شیشه این خودروها بطور کامل شکسته شده و بدنه آنان نیز دچار آسیب شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: همچنین همکاران ما ۷۰ مورد آتش‌زدن لاستیک انواع خودرو و سطل زباله که در درون آنها چوب و تخته ریخته شده بود در محلات مختلف را خاموش کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha