۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۴۵
کد خبر: 85057839
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

بزرگترین مجموعه بازی کودکان در پارک ساحلی شهر سوزا جزیره قشم نصب شد 

قشم - ایرنا - شهردار سوزا از توابع بخش شهاب شهرستان قشم گفت: در آستانه نوروز ۱۴۰۲ و به منظور میزبانی شایسته از گردشگران و مسافران نوروزی ورودی به این شهر بندری سرزمین آب و آفتاب بزرگترین مجموعه بازی کودکان (وسایل، تجهیزات و زمین بازی) در پارک ساحلی این شهر نصب و راه اندازی شد.

عبدالله تشه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: ارزش این مجموعه چهار میلیارد ریال است که بعد از بررسی های لازم از نظر استانداردهای ایمنی در پارک ساحلی این شهر نصب شده است.

وی ادامه داد: وسایل، تجهیزات و زمین بازی نصب شده به منظور بالا بردن ضریب امنیت کودکان هنگام بازی در پارک ساحلی سوزا از به روز ترین، زیباترین و ایمن ترین مجموعه بازی کودکان پلی اتیلن و شامل تاب و سرسره، تونل بازی کودکان و نظایر آن است که دارای مقاومت بالا در برابر تغییرات آب و هوایی جزیره قشم است.

بزرگترین مجموعه بازی کودکان در پارک ساحلی شهر سوزا جزیره قشم نصب شد 

شهردار سوزا توضیح داد: ایجاد ۸۰۰ متر فضای ورزشی چمن، تعویض و تعمیر برج های نور، ساماندهی آلاچیق های ساحلی، راه اندازی شیرهای آبخوری، احداث محل طبخ غذا و کباب پز (باربیکیو)، رنگ آمیزی، زیبا سازی و نور پردازی محوطه پارک ساحلی از دیگر اقداماتی است که از سوی این شهرداری برای رفاه حال شهروندان و مسافران و گردشگران نوروزی ورودی این شهر بندری در کنار آب های فیروزه‌ ای خلیج فارس صورت گرفته است.

بزرگترین مجموعه بازی کودکان در پارک ساحلی شهر سوزا جزیره قشم نصب شد 

شهر سوزا یکی از شهرهای ساحلی جنوبی جزیره قشم است که به دلیل داشتن ساحل زیبا، آثار تاریخی و ظرفیت بوم گردی، یکی از مقاصد سفر گردشگران داخلی و خارجی است.

شهر بندری سوزا با شهرهای خمیر، بندرعباس، درگهان، قشم و جزایر لارک، هرمز و هنگام مجاورت دارد.

این شهر دارای محدوده‌ طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم گردشگری این شهر می‌ توان به ساحل بکر و بسیار زیبا، پارک ساحلی، بومگردی‌ ها و رستوران‌ های فراوان و کمپ پارک سوزا اشاره کرد.

بزرگترین مجموعه بازی کودکان در پارک ساحلی شهر سوزا جزیره قشم نصب شد 

مردم ایران زمین همه ساله در ایام مختلف با سفر به جزیره قشم به عنوان سرزمین زیبایی‌ها از شگفتی‌های عالم خلقت در قالب سایت‌های مهم گردشگری قشم همچون طولانی ترین غار نمکی جهان، دره ستاره‌ها، دره و تنگه چاهکوه، دره تندیس‌ها، موزه ژئوپارک، چاه‌های تلا و بادگیرهای بندر تاریخی لافت، جزایر ناز، سواحل زیبا، سایت تخم‌گذاری لاک پشت‌های پوزه عقابی، جنگل‌های دریایی حرا، خلیج دلفین‌های هنگام، غارهای خوربس، بام قشم و دهها پدیده دیگر زمین شناختی دیدن می‌کنند.

ارتباط با مردمان شریف و میهمان دوست جزیره قشم، استفاده از خانه‌ های بوم گردی در روستاهای هدف گردشگری، بازدید از موزه لنج سازی گوران، استفاده از سواحل زیبا، خرید از بازارها و مجتمع‌ های تجاری، استفاده از مدارس غواصی برای تماشای شگفتی‌ های زیبای زیر آب، شنا در سواحل و بهره بردن از ورزش‌ های مختلف آبی به همراه خرید صنایع دستی بانوان هنرمند جزیره هم از دیگر امتیازات سفر به این جزیره شگفتی‌ ها است.

سفر به قشم از سه مسیر هوایی (فرودگاه بین‌المللی قشم)، زمینی (سفر با خودروهای شخصی و عمومی از طریق بندر پهل بندرعباس به بندر لافت جزیره قشم توسط شناورهای لندینگ کرافت) و دریایی (از بندر شهید حقانی بندرعباس به بندر شهید ذاکری شهر قشم) امکانپذیر است.

جزیره زیبای قشم با فرصت های عالی تجاری، دارای مساحتی ۲.۵ برابر بزرگتر از سنگاپور و بحرین می باشد.

این جزیره با سواحل آرام و پوشیده از شن های طلایی و نقره ای و غروب منحصر به فرد به عنوان نگین خلیج فارس شناخته می شود.

این جزیره زیبا با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع استان هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha