۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۴۶
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85057854
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نظارت و بازرسی بر توزیع کالاهای اساسی در شهرستان بهار تشدید شد

همدان- ایرنا- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی بر توزیع کالاهای اساسی این شهرستان گفت: برای رفاه حال شهروندان طرح نظارت و کنترل قیمت بر عرضه کالاها و برخورد با گرانفروشی تا نوروز ادامه دارد.

«عبدالحسین اکبری» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توزیع ۱۰ تن مرغ منجمد و ۱۰ تن گوشت قرمز از شنبه هفته جاری در سطح شهرستان بهار شروع شده است.

وی با تاکید بر اینکه توزیع گوشت در اعیاد، ماه محرم و صفر در چندین مرحله در شهرستان بهار اجرا شده است عنوان کرد: در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان ۱۰ تن مرغ منجمد و ۱۰ تن گوشت قرمز تنظیم بازار با قیمت مصوب از شنبه گذشته در فروشگاه های زنجیره ای و محل های مشخص در سطح شهرستان بهار شروع شده است.

اکبری ادامه داد: نظارت همکاران جهاد کشاورزی بر عرضه کالاهای اساسی همچنان صورت می گیرد و هیچ جای نگرانی برای شهروندان از نظر کمبود کالا وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه سهمیه کل استان همدان از میوه شب عید ۳۰۰ تن پرتقال و ۲۰۰ تن سیب است گفت: ۳۰تن میوه شب عید شامل ۲۰ تن پرتقال و ۱۰ تن سیب جهت عرضه در سطح شهرستان بهار خریداری و در انبار سردخانه استان موجود است و از ۲۶ اسفندماه در سطح شهرستان بهار توزیع می شود.

اکبری اظهار داشت: در روستاهای بزرگ شهرستان که نسبت به باقی روستاها مرکزیت دارد نیز توزیع میوه تنظیم بازاری انجام خواهد گرفت و قیمت دقیق آن نیز ۲۵ اسفند اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha