۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۲۴
کد خبر: 85057918
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث چهارشنبه سوری در مازندران ۹۵ مصدوم داشت

۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۲۴
کد خبر: 85057918
حوادث چهارشنبه سوری در مازندران ۹۵ مصدوم داشت

ساری - ایرنا - رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران گفت : همزمان با برگزاری آئین چهارشنبه سوری استان ۹۵ نفر مصدوم شدند .

رضا حبیبی روز چهارشنبه در گزارشی به خبرنگاران افزود: از این تعداد مصدومان ،۷۵ نفر مرد و ۲۰ نفر زن هستند که بیشتر آنان به صورت سرپایی و یا با بستری کوتاه درمان شدند.

وی ادامه داد : طبق آخرین بررسی در حال حاضر پنج نفر از همشهریان که مصدومیت آنان شدید تر بوده در مراکز درمانی بستری هستند.

رییس اورژانس مازندران در خصوص ترکیب سنی مصدومان حوادث چهارشنبه سوری استان گفت : ۳۹ نفر از مصدومان در سنین ۶ تا ۱۸ سال و ۲۶ نفر نیز بین ۱۸ تا ۲۹ سال داشتند.

وی افزود: همچنین از این تعداد مصدومان ۳۰ نفر در سنین ۲۹ تا ۶۰ سال و هشت نفر نیز جزو افراد عابر پیاده بودند که دچار مصدومیت شدند.

حبیبی با ابراز تاسف در خصوص بروز حوادث چهارشنبه سوری و مصدومیت این تعداد افراد ادامه داد: یک مورد قطع انگشت نیز در این استان رخ داده است .

وی شهرستان های ساری ، آمل و بابلسر را بیشترین فراوانی مصدومان حوادث چهارشنبه سوری امسال در مازندران عنوان کرد.

در همین حال اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بابل تعداد مصدوم چهارشنبه سوری در این مجموعه را یک نفر اعلام کرد و گفت: فرد مصدوم که یک پسربچه ۱۳ ساله بود از ناحیه دست ،صورت و گردن دچار سوختگی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha