زمینه مشارکت‌های مردمی در حوزه مبارزه با مواد مخدر فراهم شود

زنجان - ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: بخش‌های دولتی زمینه حضور و مشارکت‌های مردمی در عرصه‌های مختلف از جمله مبارزه با مواد مخدر را فراهم و تسهیل کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالفضل رفیعی روز چهارشنبه در کمیته مشارکت های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه در هر موضوعی که مردم ورود کنند موفقیت‌های قابل توجهی حاصل می شود، تصریح کرد: بخش های دولتی باید زمینه حضور و مشارکت‌های مردمی در عرصه‌های مختلف را تسهیل کنند و در مواردی هم که موانعی وجود دارد گره‌گشایی کنند.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت های مردمی در حوزه های مختلف، نتایج بسیار خوبی داشته است، اظهار داشت: نتایج استفاده از ظرفیت‌های مردمی را در حوزه‌هایی مانند محرومیت زدایی، سلامت و کاهش آسیب های اجتماعی مشاهده کرده‌ایم که نشان می‌دهد واقعا نیازمند تقویت زمینه مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه، مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف باعث امید افزایی، سلامت و نشاط بیشتر جامعه می شود، تاکید کرد: باید زمینه هم افزایی و تقسیم کار مناسب میان تمامی ظرفیت‌های مردمی از جمله بسیج، گروه های جهادی و خیران در امر پیشگیری، درمان و مقابله با اعتیاد در استان فراهم شود.

رفیعی با تاکید بر اینکه اعتیاد ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی و جرائم است، گفت: موسسات خیریه و بخش های مردمی و دستگاه های مسئول باید در حوزه‌های مختلف پیشگیری از اعتیاد و درمان، کارآفرینی و اشتغال بهبود یافتگان تلاش کنند و دستگاه های اجرایی زمینه های این نقش آفرینی را فراهم نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha