۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۴۳
کد خبر: 85057958
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 کاهش جرائم در نیروهای مسلح چشمگیر است

کرمان - ایرنا - رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: شاهد چشمگیر جرائم نیروهای مسلح در طول چندین سال گذشته در کشور هستیم.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان روز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور به صورت خاص برای رسیدگی به جرائم نیروهای مسلح تشکیل شده است که به دلیل اهمیت این مهم است افزود: سازمان قضایی نیروهای مسلح برای نظارت و صیانت از نیروهای مسلح تشکیل شده است.

وی به بند پنج اصل ۱۵۶ قانون اساسی اشاره و تصریح کرد: پیشگیری از وقوع جرم و صیانت از نیروهای مسلح وظیفه ماست و هر چه در این راه بیشتر تلاش شود به طور قطع شاهد جرم کمتری خواهیم بود.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: افتخار ما این است بتوانیم وقوع جرم را در بین نیروهای مسلح به حداقل برسانیم و یا در یک نگاه آرمانی این آمار را صفر کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هر چه در میدان آموزش تلاش بیشتری شود در میدان جنگ خون کمتری به زمین ریخته می‌ شود افزود: تمام هم و غممان را برای پیشگیری از وقوع جرم گذاشته‌ایم.

پورخاقان به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای جلوگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح بیان کرد: طبق برآیند ما جرم در نیروهای مسلح کم اتفاق می افتد اما به دلیل ماموریت های خاص برخی نیروها جرم رخ می‌ دهد.

وی گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح در ۲۵ سال گذشته با پیشگیری جرائم رایج در این نیرو، موارد را با وجود اندک بودن کاهش داد که در نتیجه شاهد کاهش چشمگیر جرائم هستیم.

وی گفت: حجت‌الاسلام رضایی به عنوان مسئول اداره قضایی نیروهای مسلح کرمان انسان مومن و پاک دستی است که به بازنشست شد لذا علی توکلی به عنوان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در استان کرمان معرفی می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این دیدار با اشاره به تغییر مدیریتی در اداره قضایی نیروهای مسلح کرمان گفت: هر آمدنی رفتنی در پی دارد اما مهم این است که افرادی که مسئولیت می گیرند در مسیر چگونه حرکت کرده و کار را تحویل داده اند.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی گفت: حجت‌الاسلام رضایی یکی از مفاخر قضایی است و باید طلاب و قضات از تجربیات چهار دهه فعالیت وی استفاده کنند.

امام جمعه کرمان ادامه داد: آقایان توکلی و رضایی روسای سابق و جدید اداره قضایی نیروهای مسلح کرمان در دیانت و استقلال دو چهره قابل افتخار هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha