۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۴۱
کد خبر: 85058024
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گره‌گشایی از واحدهای تولیدی بوشهر با ۵۵۰ مصوبه

۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۴۱
کد خبر: 85058024
گره‌گشایی از واحدهای تولیدی بوشهر با ۵۵۰ مصوبه

بوشهر - ایرنا -  مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۵۰ مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به دستگاه اجرایی و بانک‌های عامل ابلاغ شده و ۳۵۶ مورد آن تا ابتدای اسفندماه اجرایی و بقیه در دست اقدام است.

مهدی صفوی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: امسال ۵۰۰ پرونده فعالان تولیدی و سرمایه‌گذاران در ۶۰ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار یا معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل مورد بررسی قرار گرفته و برای حل مشکلات آنها مصوبه صادر شده است.

وی افزود: بطور میانگین در هر جلسه بیش از ۱۰ مورد دستور کار از بنگاه‌های تولیدی در حوزه صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی ،گردشگری و دیگر حوزه‌های اقتصادی مورد بررسی و کارشناسی قرار می‌گیرد و تصمیمات پس از تصویب به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اظهار کرد: دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر، قوانین و مقررات جاری که سبب بهبود، حل شدن مشکلات و توسعه سرمایه گذاری در استان می‌شود را بطور مستمر پیگیری می‌کند.

صفوی عنوان کرد: هماهنگی لازم برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام، پیگیری تامین سرمایه ثابت و در گردش، راه اندازی واحدهای تولیدی راکد، امهال بدهی معوق بانکی، پیگیری اعطای تسهیلات، تامین تجهیزات و مواد اولیه، تکمیل زیر ساخت‌ها تامین آب و برق و گاز برای واحدهای تولیدی، اعمال معافیت‌های مالیاتی، رفع مشکل زیست محیطی و رفع مشکلات ارزی از موضوعات مورد بحث و تصمیم گیری در نشست‌های این کارگروه است.

وی یادآور شد: استانداری، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، امور مالیاتی، گمرک، تامین اجتماعی، منابع طبیعی، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، محیط زیست، شرکت‌های اب، گاز و برق، شهرک‌های صنعتی، پخش و پالایش و شیلات دستگاه‌های مجری مصوبه‌های این کارگروه هستند.

آخرین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ شنبه آینده برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha