‍ معاون استاندار آذربایجان‌غربی: مدیران در دولت سیزدهم انقلابی و جهادی عمل کنند

مهاباد - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به نگاه جهادی و انقلابی رییس جمهور و همچنین مقام عالی استان گفت: مدیران هم باید این‌چنین تفکری داشته باشند و بر همین اساس عمل کنند تا بتوانیم بر مشکلات موجود غلبه کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا ابراهیمی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار بوکان اظهار کرد: در کنار این تفکر و عملکرد، وظیفه همه مدیران است که اقدامات دولت سیزدهم و نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای مردم تشریح کنند.

وی افزود: باید با مردم صحبت و آنان را از اقدامات نظام در سطح شهر و روستاها آگاه کرد و هر مدیری از این مهم کوتاهی کند، قطعا ضعفی در حوزه مدیریت خود دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی اضافه کرد: دشمن اکنون با تمام توان به جنگ انقلاب آماده، پس این وظیفه ما است که با تمام امکانات و قدرت، نقشه های دشمن را خنثی کنیم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه دشمنان در برابر اراده مردم ایران ضعیف هستند، ادامه داد: ما باید همیشه آماده خدمت‌گزاری به مردم و هم باید مسلح به جهاد تبیین باشیم و گفت و گو با جوانان را جزء مهمترین برنامه های خود قرار دهیم.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته در ۲۰ ماه گذشته در این شهرستان اظهار کرد: در این مدت ۱۲ کیلومتر از جاده بوکان به میاندوآب (کریدور شمال جنوب) دوبانده شده و به بهره‌برداری رسیده است.

انور حبیب زاده افزود: با اختصاص ردیف بودجه‌ای توانستیم بار دیگر پروژه احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی بوکان را وارد فاز اجرایی کنیم که این مهم بی‌تردید نقش مهمی در حوزه سلامت شهرستان و حتی منطقه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در ۲۰ ماه گذشته بیش از ۱۶ کیلومتر راه روستایی در بوکان به بهره برداری رسیده که این نشان از عزم دولت در توجه به روستاها است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۵۰ روستای بوکان داری اینترنت پُرسرعت هستند که امید است با تلاش همه مدیران امر، این مهم در سال جدید افزایش چشمگیری داشته باشد.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون افزایش سکونت گاه‌های غیررسمی یکی از مهمترین چالش‌های مدیریت شهرستان است که باید برای حل این مشکل، مسوولان تلاش خود را چند برابر کنند.

در این آیین خشایار صنعتی به عنوان سرپرست فرمانداری بوکان معرفی و از خدمات باباخان اسکندری فرماندار پیشین این شهر قدردانی شد.

‍ معاون استاندار آذربایجان‌غربی: مدیران در دولت سیزدهم انقلابی و جهادی عمل کنند

خشایار صنعتی دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیای طبیعی از دانشگاه تهران است؛ بخشداری نمشیر بانه و بخش مرکزی مهاباد، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه و معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد از سمت های پیشین صنعتی است.

قبل از خشایار صنعتی، باباخان اسکندری از دی‌ سال گذشته تاکنون فرماندار بوکان بود که به فرمانداری سردشت منصوب شد.

شهرستان بوکان با بیش از ۲۷۰ هزار نفر جمعیت دارای ۲ بخش مرکزی و سیمینه و در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha