رونمایی از ۲ اثر فاخر قرآنی؛ هرشب در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

تهران- ایرنا- مدیرعامل اتحادیه کشوری موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گفت: در سی امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در بخش موسسات مردم نهاد قرآنی، هر شب دو اثر فاخر رونمایی می‌شود.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی اتقان، محمد انجم شعاع بیان کرد: این آثار می‌تواند در قالب آثار فاخر چندرسانه ای، نرم افزارهای آموزشی و یا تبلیغی قرآنی، آثار مکتوب و یا طرح ویژه تایید شده توسط دستگاه های ملی باشد، بنابراین همه موسسات قرآنی می‌توانند در صورتی که طرحی برای رونمایی در نمایشگاه قرآن دارند، از طریق ایتا به شماره ۰۹۳۸۵۰۰۴۲۶۸ ارسال کنند.

وی با بیان اینکه بدیهی است ظرفیت نمایشگاه قرآن برای معرفی آثار فاخر بهترین ظرفیت و تلاش مدیریت بخش موسسات مردمی نمایشگاه قرآن بر آن است که در هر یک از این رونمایی‌ها یکی از شخصیت های موثر در رونمایی حضور داشته باشد، ابراز امیدواری کرد: این آثار پس از معرفی بتوانند جای خود را در سبد آموزشی، تبلیغی، ترویجی و سبد قرآنی خانواده ها باز کند.

انج شجاع افزود: این فرصت را مغتنم شمرده و از همه موسسات دعوت می کنیم که آثار قابل عرضه و رونمایی را معرفی کنند تا برای این نمایشگاه سامان دهی لازم صورت گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha