۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۴۳
کد خبرنگار: 3099
کد خبر: 85058398
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: جنایات صهیونیست ها، هیبت ساکنان الحواره را نمی شکند

تهران - ایرنا - «عبدالحکیم حنینی» از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که جنایات بی وقفه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست، هرگز شوکت، عظمت و هیبت فلسطینیان ساکن شهرک الحواره را نخواهد شکست.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین، حنینی تصریح کرد که فلسطینیان ساکن این شهرک هرگز در برابر تجاوز نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست سرتسلیم فرود نخواهند آورد.
وی اضافه کرد که ادامه محاصره شهرک الحواره و تداوم تجاوزات شهرک نشینان صهیونیستی علیه فلسطینیان ساکن این شهرک که تازه ترین آنها، حمله به برخی خانه ها و به آتش کشیدن برخی خودروها بود، لزوم واکنش کوبنده مقاومت و حمایت از این شهرک و پشتیبانی پایداری فلسطینیان ساکن این شهرک را می طلبد.
وی تصریح کرد که این تجاوزات هرگز عزم و اراده پولادین ملت انقلابی و مبارز فلسطین در زمینه ادامه راه مبارزه و مقاومت و حمله به نظامیان اسرائیلی را تضعیف نخواهد کرد.

شهرک‌نشینان صهیونیستی دوشنبه شب به شهرک الحواره در جنوب نابلس حمله کرده و دو دستگاه خودرو فلسطینیان را به آتش کشیدند.

شهرک الحواره در جنوب نابلس به مرکزی برای حمله شهادت طلبانه علیه نظامیان صهیونیست تبدیل شده است. در همین راستا، منابع خبری ۲۸ اسفندماه از یک عملیات مقاومت در شهرک «الحواره» و زخمی شدن سه صهیونیست در پی این عملیات خبر دادند.

«بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی که رهبر حزب راست افراطی صهیونیسم مذهبی و از متحدان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم است، چندی پیش خواهان محو شهرک الحواره شده بود.

وی دهم اسفندماه گذشته در یک همایش گفت: از حملات گسترده شهرک‌نشینان یهودی علیه فلسطینیان در منطقه الحواره در جنوب نابلس در ۲۶ فوریه، حمایت می‌کنم و خواستار پاکسازی قومی در منطقه هستم.

این اظهارات با واکنش منفی کشورهای مختلف همراه بود.

وزارت امور خارجه فرانسه اظهارات وزیر دارایی کابینه رژیم صهیونیستی درباره محو شهرک فلسطینی «الحواره» را غیرقابل قبول، غیرمسئولانه و ناسزاوار اعلام کرد و افزود: ما از اظهارات اسموتریچ در مورد محو الحواره وحشت زده شده‌ایم.

وزارت خارجه عربستان نیز در بیانیه ای ضمن محکوم کردن سخنان اسموتریچ اعلام کرد که این سخنان بیانگر حجم تندروی رژیم صهیونیستی در قبال ملت فلسطین است.

جاسم محمد البدیوی دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس نیز با تاکید بر لزوم مقابله با اظهارات نفرت انگیز و ترویج کننده خشونت این چهره صهیونیستی، براهمیت ارتقای ارزش های مدارا و همزیستی در راستای تلاش های انجام شده برای کاهش آثار اقدامات تنش زا و بی ثبات کننده رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha